ciddi düşündüğüm kızın geçmişi beni üzüyor :(
103
●30.721
- 22-09-2010, 14:16:47Üyeliği durdurulduGerçekten seven insan böyle bir konu açmaz.murpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mesajda bahsetmek istediğimi bir kaç sene sonra anlarsın.
Biraz açayım konuyu sana,
İnsanlar flört dönemi ile birbirlerini tanır, belirli bir yaştan sonra ilişkiler evlilik öncesi hazırlık gibidir genelde, birbirini tanımak içindir. Hayatını bir insanla paylaşıcaksan eğer, onu sevmekten fazlasına ihtiyacın var. Örneğin ev halini bilmediği bir insanla evlilik çok ürkütücü değilmi ? Ne kadar aşık olursan ol düşünsene bu kişinin senin düşündüğünün aksine çok dağınık biri olduğunu, çamaşır-bulaşık-yemek bu olayların çoğuna girmediğini vs Bu sadece dikey bakış olaya, basitleştirmek için konuyu bu tarz bir anlatım yaptım.
Zaten bir kız sana diyorsa ki " ilk erkeğim sensin hadi öp beni ilk kez öpüşüyorum " durup orada biraz düşünmen gerek. Ben illa öpüşmüştür demiyorum fakat başkasını öpmemesine rağmen seni öpmesi neden ?
Sen kıza sormuşsun kız açık açık söylemiş, günümüzde her haltı yiyipte vajinal ilişki dışında bakire olduğu için namus bekçisi kesilip, evinden kırmızı kurdela ile gözyaşları içinde çıkan yüzsüzlerle dolu devir.
Tekrar ana konuya döneyim. Bir ilişkide ciddi düşünüyorsan eğer gerçekten, onun başkasını öpüp öpmediğine takılmak yerine onu tanımaya çalış. Bir flörtte, çiftin el ele tutuşup, fiziksel olarak birbirine dokunması kadar normal bir şey varmıdır ? İnsanız arkadaşlar biz, yalnızca konuşarak geçmiyor hayat, bazı konularda ortak düşünmeniz gerek, birbirinizin otobüste ki herhangi adamın da görebileceğinin dışında hallerinizi bilmeniz gerek. - 22-09-2010, 15:24:06demekki sevginin anlamı öpüşmek ve sevişmek olmuş bu zamanda yazık şimdiki gençlerimize eğrki aşkından şüphe duyan bir insanvarsa o gercekten sevmiyordur
eğr ben birni seviyorsam o kişiyle evlenemessem aşk acısından kendimi kahretsem o evlense ben evlenemsem ilerde onun çocuklu dul olarak kaldığını bilsem yine de gider onunla evlenirdim çünkü ben onu sevmişim sevdiğim içindir bu
yoksa öpüşmüş sevişmiş hiç önemli değil önemli olan karşılıklı güvenin olduğu aşktır - 22-09-2010, 15:26:27Üyeliği durdurulduaynı durum bende olsa, o evlense bende evlensem sonra 2mizde dul kalsak beeeelki fakat senin dediğin gibi midem kaldırmaz şahsen.asksizajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insandan insana değişiyo işte. konuyu açan arkadaşada yardımcı olmak için beynini yıkamak lazım kendimden biliyorum - 22-09-2010, 16:25:16Üyeliği durdurulduKız yine dürüst olup senden sonraki çıkacağı kişiye ben 2 kişiyle öpüştüm derse, o da 3. kişi olarak senin gibi terk ederse kız artık dürüst davranır mı daha sonrakilere? Peki kimseyle öpüşmedim diyip seninle çıkacak kız gerçekten dürüst mü konuşacak? Cevabını duymak istemediğiniz sorular sormamalısınız. Aşk varsa eğer önemli olan sizden sonrası olmalı. Bizler insanız bunu unutmayınmurpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2010, 16:53:33Gereksiz bir ayrılık yapmışsın. Sen ciddi düşünüyorum dediğin kişiyi tanıyamayıp buraya konu açıyorsan, buradaki kişilerden bilgi istiyorsan zaten ciddi düşünmen mantıksız.murpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu senin tanıyor olman gerekiyor, öpüşmüş mü, ileri gitmiş mi senin bilmen gerekli! Umarım ayrıldığına pişman olmazsın ama hata yapmışsın
- 22-09-2010, 17:02:58Üyeliği durdurulduBir konuda denk gelmiştim, kızların peşinde koşman, playboyluğun vs bir muhabbet dönüyordu, gençsiniz elbette bu yaşların muhabbetleri lafım yok.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat,
Senin o kızlardan farkın erkek olmakmıdır ? Sen bu bahsedilen ilişkileri dişi kurbağalar ile yaşamıyorsun diymi, karşındaki de insan. Benim asıl merak ettiğim o kızların, senin ailenden herhangi bir kızdan ne farkı olduğudur. Ne farkı var da öyle davranıp, ardından böyle düşünüyorsun.
Şimdi kalkıp biri bay - bayan farkından bahsetmesin, çünkü belli bir yaştan sonra böyle bir fark kalmıyor insan hayatında. Bu bahsedilen mevzu tamamen karakteristik bir özelliktir. Eğer ben erkeğim, istediğimle düşüp kalkarım ve bunu benle yaşayan kıza da çok kötü bir gözle bakarım diyen varsa karakterinden şüphe ederim.