demekki sevginin anlamı öpüşmek ve sevişmek olmuş bu zamanda yazık şimdiki gençlerimize eğrki aşkından şüphe duyan bir insanvarsa o gercekten sevmiyordur

eğr ben birni seviyorsam o kişiyle evlenemessem aşk acısından kendimi kahretsem o evlense ben evlenemsem ilerde onun çocuklu dul olarak kaldığını bilsem yine de gider onunla evlenirdim çünkü ben onu sevmişim sevdiğim içindir bu

yoksa öpüşmüş sevişmiş hiç önemli değil önemli olan karşılıklı güvenin olduğu aşktır