Ayrıldım ! kafamda binbir türlü soru işaretleri ile hergün kendimi yiyip bitirmektense böylesi daha iyi oldu.. Hayırlısı..
Gereksiz bir ayrılık yapmışsın. Sen ciddi düşünüyorum dediğin kişiyi tanıyamayıp buraya konu açıyorsan, buradaki kişilerden bilgi istiyorsan zaten ciddi düşünmen mantıksız.
Onu senin tanıyor olman gerekiyor, öpüşmüş mü, ileri gitmiş mi senin bilmen gerekli! Umarım ayrıldığına pişman olmazsın ama hata yapmışsın