• 20-09-2010, 23:38:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ruh halim hiçde iyi değil yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar , kız arkadaşımla ciddi bir beraberlik düşünüyorum uzun zamandır birbirimizi tanıyoruz ama benden önce çıktığı çocukla 2 yıl çıkmışlar 15 ile 17 yaş arası oluyor bu olay, öpüştüğünü falan söylemişti bi zamanlar, aklıma geldikçe kötü oluorum ne yapmalıyım
  • 20-09-2010, 23:39:45
    #2
    Arkadaşım Eğer Gerçekten Seviyorsanız Bir Birinizi Hayatınıza Yeni Sayfa Açın. Öncekileri Unutun. Mutlu Olmaya Bakın.
  • 20-09-2010, 23:41:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Eğer Gerçekten Seviyorsanız Bir Birinizi Hayatınıza Yeni Sayfa Açın. Öncekileri Unutun. Mutlu Olmaya Bakın.
    okadar kolay olsa ....
  • 20-09-2010, 23:41:59
    #4
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Önemli olan senden sonrası
  • 20-09-2010, 23:45:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bence bırak. şimdi 2birayla aklından silersin peki ya yarın?

    sen o kızı öperken aklına gelmicekmi?

    Yada kız seni öpmek istiyosa aklına 2 şey gelicek.

    1- kız beni harbi seviyor
    2- alışmış kudurmuştan beterdir.

    dostum sana yardım etmeye çalıştım sakın yanlış anlama.ilerde daha zor durumda kalabilirsin.
  • 20-09-2010, 23:46:00
    #6
    murpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadar kolay olsa ....
    Dostum Eğer Gerçekten Seviyorsan. İşte Ben Bı Kızla Yaşamak ve Yaşlanmalıyım Diyorsan Yapmalısın.

    izmin dediği gibi Senden Sonrası Önemli
  • 20-09-2010, 23:46:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Açmayın şöyle başlıklar tedirgin oluyorum.

    Öyle demek o kıza güvencinin az olduğunu gösterir. Güvenmiyorsun, güvendiğin bir kızı sevmelisin.
  • 20-09-2010, 23:48:35
    #8
    murpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruh halim hiçde iyi değil yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar , kız arkadaşımla ciddi bir beraberlik düşünüyorum uzun zamandır birbirimizi tanıyoruz ama benden önce çıktığı çocukla 2 yıl çıkmışlar 15 ile 17 yaş arası oluyor bu olay, öpüştüğünü falan söylemişti bi zamanlar, aklıma geldikçe kötü oluorum ne yapmalıyım
    Senle sevgili, sen öpmicek misin o kızı, sonra bişi oldu ayrıldınız diyelim, kirlenmiş mi olacak o kız ?

    Madem o kadar düşüncelisiniz, siz de hiç dokunmayın ya da ayrılın..

    Öpüştüğünü falan derken...Bana göre ya onu öyle kabul edeceksiniz ya da ayrılacaksınız. Kızı bu yüzden üzmeye ya da ezmeye hakkın yok.

    Bu durumda, keyfin bilir şekerim, diyoruz biz genellikle...

    Hepimizin sevgilisi oluyor ve öpüyoruz da. Herkes malesef ilk sevgilisiyle evlenmiyor. Bunu inkar edebilir misiniz

    Geçmişini baştan bilip ona göre yol almak lazım. Baştan sindiremiyorsan hep aklına gelir hem.
  • 20-09-2010, 23:49:00
    #9
    Öpüşmek felan gayet normal bir şey arkadaşım, kız gene sana söylemiş genelde söylemezler. O da gerçekten seviyor ki gizli saklı olmasın istiyor demek.

    Cinsel bir birleşme olsa o zaman düşün derdim.