murpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ruh halim hiçde iyi değil yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar , kız arkadaşımla ciddi bir beraberlik düşünüyorum uzun zamandır birbirimizi tanıyoruz ama benden önce çıktığı çocukla 2 yıl çıkmışlar 15 ile 17 yaş arası oluyor bu olay, öpüştüğünü falan söylemişti bi zamanlar, aklıma geldikçe kötü oluorum ne yapmalıyım
Senle sevgili, sen öpmicek misin o kızı, sonra bişi oldu ayrıldınız diyelim, kirlenmiş mi olacak o kız ?

Madem o kadar düşüncelisiniz, siz de hiç dokunmayın ya da ayrılın..

Öpüştüğünü falan derken...Bana göre ya onu öyle kabul edeceksiniz ya da ayrılacaksınız. Kızı bu yüzden üzmeye ya da ezmeye hakkın yok.

Bu durumda, keyfin bilir şekerim, diyoruz biz genellikle...

Hepimizin sevgilisi oluyor ve öpüyoruz da. Herkes malesef ilk sevgilisiyle evlenmiyor. Bunu inkar edebilir misiniz

Geçmişini baştan bilip ona göre yol almak lazım. Baştan sindiremiyorsan hep aklına gelir hem.