Rebelmaster kardeşim bu forumda hiçbir zaman tartışma amaçlı yazmam zaten hepimiz bu arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz. Sadece arkadaşın kafası karışık ve biraz yanlış düşüncelerle dolu kendini onun yerine koy ve senin yazdığını oku. O yüzden senin mesajını yukarda verdim çünkü kendisini etkileyebilir o mesaj.
Tekrar mutlu bir birliktelik diliyorum arkadaşım sana.
ciddi düşündüğüm kızın geçmişi beni üzüyor :(
103
●30.721
- 21-09-2010, 00:28:53Bu mesajın için seni tebrik ederim. Öpen gene erkekler ama kabahat bulan da erkekler. Bu nasıl iştir anlamadım. Sanki erkekler için günah ve namus kavramı pasif moddaBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 00:30:04Hep ayar oldum böyle işlere zaten konuyu açan arkadaş kusura bakmasın ancak mantıklı birşey değıl yani bu zamana kadar ilk çıktığı sevgilisiyle evlenen sayılı kişi vardır.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 00:36:30Öptünmü kızı peki hiç ?GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 00:38:06Üyeliği durdurulduAynen katılıyorum. Normalde bu tarz konular açıldığında saçma bulur geçerim cevap bile vermeden bu kez cevaplamamın nedeni ona aşık olduğunu yazması. Böyle saçma bir sebepten kendini üzmesin diye cevap yazdım ve eminim ki işe yaramayacak. Çünkü buraya bile konu açtıysa bu onun için takıntı haline gelmiş demektir.NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite mezununu geç, neredeymiş lise mezunu olupta kimseyle çıkmayan çıktıysa da kardeş kardeş oturan sevgili? Yok böyle bişey var diyen yalan söyler.
Kimseyle çıkmadıysa bu ayrı bi gariplik ya erkeklere ilgisi yoktur yada çok kapalı kendini 2. sınıf insan gören hatun modelidir ki bu genelde ben bilmem beyim bilir modeli kadın olur ilerde tabi herkes istediğini seçer
