Rebelmaster kardeşim bu forumda hiçbir zaman tartışma amaçlı yazmam zaten hepimiz bu arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz. Sadece arkadaşın kafası karışık ve biraz yanlış düşüncelerle dolu kendini onun yerine koy ve senin yazdığını oku. O yüzden senin mesajını yukarda verdim çünkü kendisini etkileyebilir o mesaj.
Tekrar mutlu bir birliktelik diliyorum arkadaşım sana.