teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mesajın için seni tebrik ederim. Öpen gene erkekler ama kabahat bulan da erkekler. Bu nasıl iştir anlamadım. Sanki erkekler için günah ve namus kavramı pasif modda
Hep ayar oldum böyle işlere zaten konuyu açan arkadaş kusura bakmasın ancak mantıklı birşey değıl yani bu zamana kadar ilk çıktığı sevgilisiyle evlenen sayılı kişi vardır.