Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen erkek olarak bu kızdan önceki sevgilinle öpüşmedinmi .. ah biz erkekler ah namusu bitek kadın diye düşünüyoruz..
Bu mesajın için seni tebrik ederim. Öpen gene erkekler ama kabahat bulan da erkekler. Bu nasıl iştir anlamadım. Sanki erkekler için günah ve namus kavramı pasif modda