• 21-09-2010, 21:20:43
    #55
    ah be kardeşim be keşke sadece öpüşseler ben sadece öpüşmüş olan sevdiğim bir kız olsa yarın nikahlanırım.
  • 21-09-2010, 21:36:47
    #56
    Şu devirde çıktığı erkekle öpüşmeyen kız var mı?
  • 21-09-2010, 21:46:33
    #57
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu devirde çıktığı erkekle öpüşmeyen kız var mı?
    Çıktığı kızla öpüşmeyen erkek var mı ? öpüşmek tek taraflı bişi olmasa gerek
  • 21-09-2010, 21:52:23
    #58
    nasıl bir saçma konu bu ya.
    kıza güvenmiyorsun sonra da ciddi düşünüyorsun öyle mi? biz öpünce bir şey olmuyor da, kız birini öpünce mi sorun oluyor?
  • 22-09-2010, 00:51:00
    #59
    Şimdi kaç yaşında ?
  • 22-09-2010, 01:19:58
    #60
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Aşık olan erkek sevgilisinin namusunu binlerce kişiye yoruma açmazdı sanırım.
    Bence sizin sorununuz takıntı. Zaten kız arkadaşınız normal biriyse eğer şu topikten haberdar olsa sizi terk eder.
    Ne kadar aşağılayıcı bir durum o kız için.
    Öpüşünce kirlenmiş mi oluyor o kız? O zaman niye sizde öpüyorsunuz? Belki ayrılacaksınız? Görüşünüz buysa en başından siz uymalısınız görüşlerinize...

    Birgün burada o kız hakkında yazdıklarını okuyan biri sen ve o kız arkadaşın aynı ortamda bulunmak durumunda olsanız o adamın aklından bin türlü fikir geçer kız arkadaşın hakkında.
    Ki kız arkadaşını r10'dan hiç kimse tanımayacak olsa bile insan sevdiği kızın namusunu yoruma aç(a)maz.
  • 22-09-2010, 01:28:02
    #61
    Diyelim bıraktın.Bundan sonra bulacağın daha beter olmayacak mı bu devirde ? Yağmurdan kaçıp doluya tutulma sonra kardeşim başıma geldi oradan biliyorum 11 erkekle çıktı diye bıraktım diğeri ileri bile gitmiş heeeeyyy gidi heyyy
  • 22-09-2010, 09:10:58
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş ne devirmiş be.. Önüne gelen devir devir diyip duruyor. Yahu ben bir erkek olarak eğer kızı sıkıştırıp öpmek istiyorsam ki (bir çok kız istemesede kırmamak için yapar, sonuçta çekinir) o öpülmüş bir kızdır artık eğrisi doğrusu yok.

    Madem bu kadar düşüncelisiniz, o zaman önce çevrenizi düzeltmeye başlayın. Başlayın başlayında başınıza ne laflar gelecek görün.

    Artık önemli olan şu ; sevgi = sadakat = güven.... eğer sen karşındaki ne bunları içtenlikle verebiliyorsan oda sana verir. Ve senden sonra gelecekleri istediğin gibi yetiştirirsin.
  • 22-09-2010, 14:00:19
    #63
    Üyeliği durduruldu
    izm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olan erkek sevgilisinin namusunu binlerce kişiye yoruma açmazdı sanırım.
    Bence sizin sorununuz takıntı. Zaten kız arkadaşınız normal biriyse eğer şu topikten haberdar olsa sizi terk eder.
    Ne kadar aşağılayıcı bir durum o kız için.
    Öpüşünce kirlenmiş mi oluyor o kız? O zaman niye sizde öpüyorsunuz? Belki ayrılacaksınız? Görüşünüz buysa en başından siz uymalısınız görüşlerinize...

    Birgün burada o kız hakkında yazdıklarını okuyan biri sen ve o kız arkadaşın aynı ortamda bulunmak durumunda olsanız o adamın aklından bin türlü fikir geçer kız arkadaşın hakkında.
    Ki kız arkadaşını r10'dan hiç kimse tanımayacak olsa bile insan sevdiği kızın namusunu yoruma aç(a)maz.

    Ayrıldım ! kafamda binbir türlü soru işaretleri ile hergün kendimi yiyip bitirmektense böylesi daha iyi oldu.. Hayırlısı..