Aşık olan erkek sevgilisinin namusunu binlerce kişiye yoruma açmazdı sanırım.
Bence sizin sorununuz takıntı. Zaten kız arkadaşınız normal biriyse eğer şu topikten haberdar olsa sizi terk eder.
Ne kadar aşağılayıcı bir durum o kız için.
Öpüşünce kirlenmiş mi oluyor o kız? O zaman niye sizde öpüyorsunuz? Belki ayrılacaksınız? Görüşünüz buysa en başından siz uymalısınız görüşlerinize...
Birgün burada o kız hakkında yazdıklarını okuyan biri sen ve o kız arkadaşın aynı ortamda bulunmak durumunda olsanız o adamın aklından bin türlü fikir geçer kız arkadaşın hakkında.
Ki kız arkadaşını r10'dan hiç kimse tanımayacak olsa bile insan sevdiği kızın namusunu yoruma aç(a)maz.
Ayrıldım ! kafamda binbir türlü soru işaretleri ile hergün kendimi yiyip bitirmektense böylesi daha iyi oldu.. Hayırlısı..