Arkadaş ne devirmiş be.. Önüne gelen devir devir diyip duruyor. Yahu ben bir erkek olarak eğer kızı sıkıştırıp öpmek istiyorsam ki (bir çok kız istemesede kırmamak için yapar, sonuçta çekinir) o öpülmüş bir kızdır artık eğrisi doğrusu yok.
Madem bu kadar düşüncelisiniz, o zaman önce çevrenizi düzeltmeye başlayın. Başlayın başlayında başınıza ne laflar gelecek görün.
Artık önemli olan şu ; sevgi = sadakat = güven.... eğer sen karşındaki ne bunları içtenlikle verebiliyorsan oda sana verir. Ve senden sonra gelecekleri istediğin gibi yetiştirirsin.