Ayrıldım ! kafamda binbir türlü soru işaretleri ile hergün kendimi yiyip bitirmektense böylesi daha iyi oldu.. Hayırlısı..
Kız yine dürüst olup senden sonraki çıkacağı kişiye ben 2 kişiyle öpüştüm derse, o da 3. kişi olarak senin gibi terk ederse kız artık dürüst davranır mı daha sonrakilere? Peki kimseyle öpüşmedim diyip seninle çıkacak kız gerçekten dürüst mü konuşacak? Cevabını duymak istemediğiniz sorular sormamalısınız. Aşk varsa eğer önemli olan sizden sonrası olmalı. Bizler insanız bunu unutmayın