demekki sevginin anlamı öpüşmek ve sevişmek olmuş bu zamanda yazık şimdiki gençlerimize eğrki aşkından şüphe duyan bir insanvarsa o gercekten sevmiyordur
eğr ben birni seviyorsam o kişiyle evlenemessem aşk acısından kendimi kahretsem o evlense ben evlenemsem ilerde onun çocuklu dul olarak kaldığını bilsem yine de gider onunla evlenirdim çünkü ben onu sevmişim sevdiğim içindir bu
yoksa öpüşmüş sevişmiş hiç önemli değil önemli olan karşılıklı güvenin olduğu aşktır
aynı durum bende olsa, o evlense bende evlensem sonra 2mizde dul kalsak beeeelki fakat senin dediğin gibi midem kaldırmaz şahsen.
insandan insana değişiyo işte. konuyu açan arkadaşada yardımcı olmak için beynini yıkamak lazım kendimden biliyorum