Konu
ciddi düşündüğüm kızın geçmişi beni üzüyor :(
22-09-2010, 15:07:40
#66
bydewa
Erkek şöyle düşünür: "İsterse başkasını sevsin, yeterki sevişmesin"
Kadın şöyle düşünür: "İsterse başkasıyla sevişsin, yeterki sevmesin"
Çünkü kadına göre vücudun merkezi yürek, erkeğe göre etektir.
Can Dündar.