• 12-02-2010, 19:10:29
    #28
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten militarist egitimin amacida bunu size dedirtmek. Bizi kesecekler, bize silah lazim fikrinin amaci bu zaten devamli korkutmak...

    Bende sana sunu sorayim... Peki silaha az para yatiranlar yada hic yatirmayanlar olmus mu, kim kesmis onlari?

    Pek forumda tartışmalara girmek istemem ama bu az para yatıranların her tarafında düşmanı var mı?
  • 12-02-2010, 19:18:42
    #29
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten militarist egitimin amacida bunu size dedirtmek. Bizi kesecekler, bize silah lazim fikrinin amaci bu zaten devamli korkutmak...

    Bende sana sunu sorayim... Peki silaha az para yatiranlar yada hic yatirmayanlar olmus mu, kim kesmis onlari?
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek forumda tartışmalara girmek istemem ama bu az para yatıranların her tarafında düşmanı var mı?
    .
  • 12-02-2010, 20:13:57
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek forumda tartışmalara girmek istemem ama bu az para yatıranların her tarafında düşmanı var mı?
    Bizimde her tarafimizda dusman yok zaten. Ama oyle oldugu kucuklukten veri insanlara empoze edile edile, bir sure sonra insanlar dusunmeden etraftaki herkesi dusman goruyor... Size 1984 roman ve filmini oneririm. Istiklal marsi bile Korkma ile basliyor. Neden korkacagiz? Ortada dusman musman bisey yok. Niye birileri devamli bizi korku icinde tutup nemalanmaya calisiyor diye dusunmek lazim.

    Cok garip degilmi? Dunyada 220 civarinda ulke var, sadece biizmkisinin 4 bir tarafi dusmanla cevrili... Tabi yerseniz.
  • 12-02-2010, 20:15:46
    #31
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimde her tarafimizda dusman yok zaten. Ama oyle oldugu kucuklukten veri insanlara empoze edile edile, bir sure sonra insanlar dusunmeden etraftaki herkesi dusman goruyor... Size 1984 roman ve filmini oneririm.

    Cok garip degilmi? Dunyada 220 civarinda ulke var, sadece biizmkisinin 4 bir tarafi dusmanla cevrili... Tabi yerseniz.
    işte bizi böyle uyutup ülkemizi elden almaya çalışıyorlar. militarizim falan hikaye türkiye daha fazla silahlanmalı.


    pışııık diyorum o dış güçlere.
  • 12-02-2010, 20:20:06
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bizi böyle uyutup ülkemizi elden almaya çalışıyorlar. militarizim falan hikaye türkiye daha fazla silahlanmalı.


    pışııık diyorum o dış güçlere.
    Sizi boyle uyutup ulkenizi elinden alan yok, ama sizi boyle uyutup cebinizdeki parayi alan cok. Ama goremiyorsunuz.

    Yunanlilarda zaten ayni mantalitede dusunuyor. Turkler devamli silah aliyor, burayi basma planlari var diye dusunuyor. Turklerde yunanlilar devamli silah aliyor, bizim canim vatanimizi ele alacaklar, daha cok silahlanmak lazim diyor.

    Sonuc iki tarafta paralari silaha yatiriyor. Millet aclik, fakirlik icinde. Batmis iste adamlar. Bizde gecmiste defalarca bu yuzden battik, sadece batisin sebebinin adi konmadi. Yunanistanda halka gitmesi gereken para gitmeyince, milllet ayaklaniyor, istedigini aliyor. Bizde milletin cebindeki parayi hortumluyorsun, ac birakiyorsun, sesi cikmiyor, kaderimiz buymus diyor. Birileri devamli iki halki birbiri ile korkutup zengin oluyor arada. Sonrada millet donsuz geziyor.

    Akilli olmak lazim. Donen tezgahi anlamak lazim. Anlamayanlar cogunlukta oldugu icin fakir kaliyoruz zaten.
  • 12-02-2010, 22:30:15
    #33
    Ya şyşde Türkiye neden silah aldı boşu boşuna mı aldı daha 3-4 sene önce bile suriye hatay'ı kendi sınırlarında gösteriyordu silah almayıpta bıraksamıydık? Tabi pkk sorununu herkes biliyor ,ermenistan özellikle yunanistan tehiditi hala sürüyor bunu kimse görmemezlikten gelmemeli.Yunanistan Ege denizine dökülmeden önce Manisayı ve İzmir i yaka yaka kaçtılar bu günlere dönmek istemiyorsak bir şekilde korunmalıyız.

    Türkiye genel olarak silaha çok para yatırıyor tabi bunları azaltmak gerekir bir programda izlemiştim bir konuşmacı Türkiye 5 sene silah almazsa bütün borçlar silinir demişti hadi sıkıyosa alma ama...
  • 12-02-2010, 22:56:09
    #34
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi boyle uyutup ulkenizi elinden alan yok, ama sizi boyle uyutup cebinizdeki parayi alan cok. Ama goremiyorsunuz.

    Yunanlilarda zaten ayni mantalitede dusunuyor. Turkler devamli silah aliyor, burayi basma planlari var diye dusunuyor. Turklerde yunanlilar devamli silah aliyor, bizim canim vatanimizi ele alacaklar, daha cok silahlanmak lazim diyor.

    Sonuc iki tarafta paralari silaha yatiriyor. Millet aclik, fakirlik icinde. Batmis iste adamlar. Bizde gecmiste defalarca bu yuzden battik, sadece batisin sebebinin adi konmadi. Yunanistanda halka gitmesi gereken para gitmeyince, milllet ayaklaniyor, istedigini aliyor. Bizde milletin cebindeki parayi hortumluyorsun, ac birakiyorsun, sesi cikmiyor, kaderimiz buymus diyor. Birileri devamli iki halki birbiri ile korkutup zengin oluyor arada. Sonrada millet donsuz geziyor.

    Akilli olmak lazim. Donen tezgahi anlamak lazim. Anlamayanlar cogunlukta oldugu icin fakir kaliyoruz zaten.



    Protos olaya çok yüzeysel bakıyosun.Yunanistan ile geçinebiliriz belki kısa vadede ancak ülke abd'den göründüğü kadarda güllük gülistanlık değil.Düşman varmı, var.Fazlasıyla.Yanımızda ABD, Irak diye bir canavar yaratıyor.Silah alınmalımı? Bence evet ancak yeteri kadar.Bu ülkede bir halk yaşadığını unutmadan, onların ihtiyaçlarını göz ardı etmeden.Bu iş tek yönlü değil.Çok fazla değişken var silah alımı için.Ayrıca bu orduya 3 ay silah alınmasın darbe olur demişsin, ve saçmalamışsın.
  • 13-02-2010, 03:29:40
    #35
    was
    Üyeliği durduruldu
    Bu dünya ve belki de bu topraklar daha çok Vasil Zaharyas yetiştirir.
  • 13-02-2010, 03:52:52
    #36
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protos olaya çok yüzeysel bakıyosun.Yunanistan ile geçinebiliriz belki kısa vadede ancak ülke abd'den göründüğü kadarda güllük gülistanlık değil.Düşman varmı, var.Fazlasıyla.Yanımızda ABD, Irak diye bir canavar yaratıyor.Silah alınmalımı? Bence evet ancak yeteri kadar.Bu ülkede bir halk yaşadığını unutmadan, onların ihtiyaçlarını göz ardı etmeden.Bu iş tek yönlü değil.Çok fazla değişken var silah alımı için.Ayrıca bu orduya 3 ay silah alınmasın darbe olur demişsin, ve saçmalamışsın.
    Her seferinde bu tartismalara girmeyecegim, diyorum, her seferinde dayanamayip, daliyorum. Bir daha bulasmayacagim kimseye. Ne haliniz varsa gorun. Benim altim kuru keyfim yerinde. Yiyin anasini satayim birbirinizi, verin silahlara bol bol paralari, olene kadar varolmayan dusmanlara karsi hazirlik yapin. Hic umrumda bile degil.