işte bizi böyle uyutup ülkemizi elden almaya çalışıyorlar. militarizim falan hikaye türkiye daha fazla silahlanmalı.
pışııık diyorum o dış güçlere.
Sizi boyle uyutup ulkenizi elinden alan yok, ama sizi boyle uyutup cebinizdeki parayi alan cok. Ama goremiyorsunuz.
Yunanlilarda zaten ayni mantalitede dusunuyor. Turkler devamli silah aliyor, burayi basma planlari var diye dusunuyor. Turklerde yunanlilar devamli silah aliyor, bizim canim vatanimizi ele alacaklar, daha cok silahlanmak lazim diyor.
Sonuc iki tarafta paralari silaha yatiriyor. Millet aclik, fakirlik icinde. Batmis iste adamlar. Bizde gecmiste defalarca bu yuzden battik, sadece batisin sebebinin adi konmadi. Yunanistanda halka gitmesi gereken para gitmeyince, milllet ayaklaniyor, istedigini aliyor. Bizde milletin cebindeki parayi hortumluyorsun, ac birakiyorsun, sesi cikmiyor, kaderimiz buymus diyor. Birileri devamli iki halki birbiri ile korkutup zengin oluyor arada. Sonrada millet donsuz geziyor.
Akilli olmak lazim. Donen tezgahi anlamak lazim. Anlamayanlar cogunlukta oldugu icin fakir kaliyoruz zaten.