• 13-02-2010, 04:35:27
    #37
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkemize kurban olsunlar burda yaşayanlar insan abnin ne olduğunu herkez biliyo...
    Malesef herkes bilmiyor. AB kulu köpeği olmaya çalışan bir parti var hala.

    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modern savaşın sayı ile alakası kalmadı.Şuan Ege Denizinde Hava ve Hava savunma üstünlüğü Yunanistan'ın elinde.Bizim 30 Adet Block 52 F-16 gelince bize geçecek.
    Sayı ile alakası yok ancak güç hala bizim elimizde. Televizyona bakıp da ordumuzda bunlar var diye aldanmayın. Yazmıyım internete ancak merak etmeyin, çok büyük güç var ordunun elinde.

    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimde her tarafimizda dusman yok zaten. Ama oyle oldugu kucuklukten veri insanlara empoze edile edile, bir sure sonra insanlar dusunmeden etraftaki herkesi dusman goruyor... Size 1984 roman ve filmini oneririm. Istiklal marsi bile Korkma ile basliyor. Neden korkacagiz? Ortada dusman musman bisey yok. Niye birileri devamli bizi korku icinde tutup nemalanmaya calisiyor diye dusunmek lazim.

    Cok garip degilmi? Dunyada 220 civarinda ulke var, sadece biizmkisinin 4 bir tarafi dusmanla cevrili... Tabi yerseniz.
    Bizim güç kaybetmemizi bekleyen ve kaybettiğimiz anda bizle savaşa girme potansiyelindeki ülkeler etrafımızda. Korku yok bizde. İsterlerse gelsinler. Onlara düşman demek bizim korktuğumuzu göstermez.
    Bence düşman demek de yanlış. O devletlerde, o milletlerde insanların çoğu böyle bir şey istemez. Arada sivrilenler yüzünden böyle bir düşünce insanlar üzerinde hakim olmakta. Yapabileceğimiz tek şey güçlü olmak ve ülkenin birlik içinde yaşamasını sağlamak. Daha sonra sınırları olmayan ve tek vücut halinde gelişmek için çalışan bir dünya için çabalayacağız.
  • 13-02-2010, 07:28:59
    #38
    bizim mi düşmanımız yok geçmişi unutmak bu kadar mı kolay ?
  • 13-02-2010, 10:51:01
    #39
    Açıkcası ben silahlı gücümüzün ülkemizin en büyük avantajı ve caydırıcı nedeni olduğunu düşünüyorum. TSK'ya olan güvenimde tamdır bu konuda. Tabi herkes düşüncesinde özgürdür ancak ben ordumuz bu güçlü durumda olmasaydı dış tehditlerin bize çok ağır etkiler vermiş olabileceklerini düşünüyorum.
  • 13-02-2010, 11:37:27
    #40
    Önemli olan silahını kendin üretmektir. Rusya, İran buna çok güzel örnektir.
  • 13-02-2010, 12:53:17
    #41
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayı ile alakası yok ancak güç hala bizim elimizde. Televizyona bakıp da ordumuzda bunlar var diye aldanmayın. Yazmıyım internete ancak merak etmeyin, çok büyük güç var ordunun elinde.

    Sağol Fear söylediklerin için, ancak televizyondan bakıp söylemiyorum bunları, ordu ile ilgili 10 yılı aşkın süredir çalışmalar yapıyorum.İstediğin kaynağı gösterebilirsin bana, sana 2 tane tablo 1 tane resim atarım tüm gösterdiklerin kaybolur uçar gider.


    Balakgazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan silahını kendin üretmektir. Rusya, İran buna çok güzel örnektir.

    İran mı ? Güldürme Allah aşkına, palavracı acemlerin kara propaganda çalışmaları demek ki sadece İran halkı üzerinde işe yaramıyormuş, Türkiye'den de etkilenenler varmış.
  • 13-02-2010, 12:55:23
    #42
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol Fear söylediklerin için, ancak televizyondan bakıp söylemiyorum bunları, ordu ile ilgili 10 yılı aşkın süredir çalışmalar yapıyorum.İstediğin kaynağı gösterebilirsin bana, sana 2 tane tablo 1 tane resim atarım tüm gösterdiklerin kaybolur uçar gider.





    İran mı ? Güldürme Allah aşkına, palavracı acemlerin kara propaganda çalışmaları demek ki sadece İran halkı üzerinde işe yaramıyormuş, Türkiye'den de etkilenenler varmış.

    özel mesaj ile dediklerini yollaman mümkün mü acaba?
  • 13-02-2010, 12:56:12
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Ne bildiğiniz kadar güçsüz değiliz demek geliyor içimden nede bilgiğiniz kadar güçlü değiliz demek geliyor. Bi ülkede bir güç varsa bu en azından Halkına gösterilmelidir bunu öğrenmek en doğal hakkımızdır. Neyi sakladıklarını sanıyorlar anlamıyorum çocuk oyuncağımı bu biz onların düşmanımıyız? Biz onları var eden milletiz fakat hiç bişey bilmiyoruz illa günlerce aylarca araştırmak gerekiyor.
  • 13-02-2010, 12:58:53
    #44
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesaj ile dediklerini yollaman mümkün mü acaba?


    Özel mesaja gerek yok.Birazdan arşivden bulup eklerim.

    Bu Yunanistan'ın hava savunma şemsiyesi.Geçilmesi biraz zordur söyleyim şimdiden.Güney Kıbrıs Rum Kesimi'nin aldığı S-300 Bataryaları, Türkiye'nin çabası üzerine bunların eline geçti ve kendi adalarına yerleştirdiler.Resimde yer almayan birçok ufak, bölgesel hava savunma sistemleri var.




    Diğer tabloları şuan bulamadım.Bulduğumda eklerim başlığa.
  • 13-02-2010, 13:14:37
    #45
    r19
    Üyeliği durduruldu
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben onu bunu anlamam kardeşim tartışılacak bir konu varsa ekmek konusudur batık yunanistanda asgari ücret 1.500 tl bizde 600 tl adamlar batık haliyle bizden daha iyi durumdalar.Hakkaten aptallarmış
    Onlarda nüfus 11 milyon bizde nüfus 73 milyon.