• 18-03-2010, 18:38:13
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarih hocanıza buradan selamlarımı sunarım.

    Daha fazla yazmayacağım size, çünkü birşey bilmiyorsunuz.
    Bu mesajınızla kimin daha çok tarih bildiği ortaya çıkmış bulunuyor ...

    Bundan sonra Hayal gücüne dayalı tartışmalara girmeyin komik gözüküyorsunuz. . Neyse ben gidiyorum bidahada cevap yazmayacağım ...
  • 18-03-2010, 19:22:57
    alakası olmasada iyi olmuş krize girmeleri
  • 19-03-2010, 18:15:51
    TurkALB'ye vermişsiniz gazı adam aşmış kendini.Yunanistan'ın arkasında yaşıyormuş bak sen işe, kardeşim sence Türkiye Yunanistan'ın neresinde? Arada okyanus yok ki.


    Neyse şimdi burda uzunca bir tahlil yapıyorum.Kim ne isterse çıkarabilir.

    Dünya siyasetinde, işler sanıldığı kadar kolay yürümüyor.Hani liselerde vardırya, biriyle kavga edersiniz, onlarca dert açılır başınıza eğer çevresi olmayan biriyseniz.İşte Tükiye'yi o çevresi olmayan kişiye, Yunanistan'ı çevresi olan şımarık kişiye benzetebilirsiniz.Arada ne zaman bir sürtüşme olsa Yunanistan kişisinin çevresi size dokundurur.


    Neyse benzetmeleri geçelimde tarihe bakalım biraz.


    Bir savaş çıktığında Türkiye'li olacak müslüman devletlere bir göz atıyoruz.Pardon atamıyoruz çünkü böyle bir devlet yok.Suudi Arabistan mı? En son hatırladığım kadarıyla Irak'lı müslüman dostlarını vuran ABD uçaklarına hava sahalarını kullanma ve ikmal-bakım imkanlarını sonuna kadar vermiştir.Keza Filistinli can dostlarımız müslüman kardeşlerimiz, Türkiye'nin Kıbrıs'ta işgalci olduğunu hemencecik kabul etmişlerdir.Suriye'li müslüman dostlarımız Öcalan'ı uzun zaman boyunca kırmızı pasaport ile misafir edebilebilmişlerdir.İran'lı müslüman dostlarımızın tarih boyu bize attıkları kazıkları saymaya dahi gerek yoktur, zira sayarsak ben yazmaktan siz okumaktan bıkabilirsiniz.Mısırlı müslüman kardeşlerimiz yıllardır müslüman arapların can düşmanı İsrail'in kankası konumundan nedense çıkmamaktadır.

    Birisi Avrupa mı dedi? Avrupa'yı bir aile gibi düşünün, kendi içlerinde kavga ederler ancak dışarıdan bir müdahale olduğunda top yekün adamın üstüne yürüyebilirler.Türkiye şuan istikrarlı bir askeri/siyasi politika ile Dünya üzerinde ki tüm ülkeler ile başabaş mücadele edebilir, ancak böyle birşeyin bu çıkarcı toplum üzerinde gerçekleşmesi bence bu eğitim sistemi ile mümkün değildir.


    Teknolojik olarak, Türkiye %51 oranında yerlidir rakamlara göre.Teferruatı bilmiyorum.MSB bu yerlilik payına TAI tesislerinde vidalarını taktığı F-16'ları katıyormuyudur, katmıyormudur.Yunanistan'ın askeri durumu gerçekten içler acısıdır.Doğu ve batı sistemlerini senkronize olarak çalıştırmak her ordunun harcı değildir.Bakım, eğitim giderleri çoğu zaman sistem maliyetinin önüne geçmektedir.


    Türkiye ile artan mücadelede mali yönden çok büyük yara alan Yunanistan şu günlerde tarafsız bir tampon bölge oluşturma çabasında.Sanal savaş yapılmayacak askerden arındırılmış bir bölge.Türkiye ne kadar belli etmesede bu mücadeleden büyük ekonomik darbe yemektedir.Hakkımız olan adaları almak parayla ölçülebilir mi? Tabiki ölçülemez, o yüzden Türkiye, bu anlaşmayı yapmamalı, aksine uçuşları 1,25-1,5 katına kadar arttırmalıdır.

    Eksik gedik varsa yazarım daha.



    Ayrıca TürkALB beyefendi, ben sizin tarih öğretmeninize selamda gönderemiyorum çünkü varlığından şüpheliyim.Varmı ?
  • 19-03-2010, 19:01:03
    r19
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt kardeşim başından sonuna kadar doğru yazdıkların kesinlikle sana katılmamazlık edemiyeceğim. Ancak TürkALB orada selam gönderirken Arap çeteleri ile tüm Arapları bir tutmamamız gerektiğini ifade ettiğini düşünüyorum sonuçta millet içinde olan hainler tüm milleti etkilemez diye düşünmekteyim. Türk olup da vatan haini olan da var. Kürt olup da terörist olanda var. Ama Kürt-Türk-Arap dünyayı değiştiren kişilerde var soy önemli değildir bence insan olsun yeter. O dönemdeki Arap hainler yüzünden tüm Arap halkına kin kusmak bize yakışmaz.
  • 19-03-2010, 21:08:06
    Üyeliği durduruldu
    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HyperFt kardeşim başından sonuna kadar doğru yazdıkların kesinlikle sana katılmamazlık edemiyeceğim. Ancak TürkALB orada selam gönderirken Arap çeteleri ile tüm Arapları bir tutmamamız gerektiğini ifade ettiğini düşünüyorum sonuçta millet içinde olan hainler tüm milleti etkilemez diye düşünmekteyim. Türk olup da vatan haini olan da var. Kürt olup da terörist olanda var. Ama Kürt-Türk-Arap dünyayı değiştiren kişilerde var soy önemli değildir bence insan olsun yeter. O dönemdeki Arap hainler yüzünden tüm Arap halkına kin kusmak bize yakışmaz.
    Güzel açıklaman için teşekkür ederim, birşeyi 1 defa değil 10 defa okumak gerektiğini bir kez daha anlıyoruz.

    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TurkALB'ye vermişsiniz gazı adam aşmış kendini.Yunanistan'ın arkasında yaşıyormuş bak sen işe, kardeşim sence Türkiye Yunanistan'ın neresinde? Arada okyanus yok ki.

    Ayrıca TürkALB beyefendi, ben sizin tarih öğretmeninize selamda gönderemiyorum çünkü varlığından şüpheliyim.Varmı ?
    Şimdi sizin türkiye ile yunanistan arasında bu okyanus mu var dediğiniz laf varya gerçekten gülüyorum Türkiye ile yunanistan arasında okyanus değil KÜLTÜR ve DİNSEL fark var, bu okyanusdanda büyüktür, dağlardanda, kıtalardanda. Emin olun ki, türklerde saygı var, sevgi var, anne baba saygısı var, milliyetçi ruhu var, atatürk aşkı var, bu onları zaten maça 3-0 yenik başlatıyor. Burayı çözdünüz değil mi ?

    Yüzde 70'i Hristiyan ve Katolik'den oluşan bu arnavutlukta, türklerin ne kadar saygıdeğer ve ne kadar yüksek askeri gücü olduğunu burada yani arnavutlukta anladım. Buraya ayda bir kez türk denizaltısı geliyor, sınırları türkler koruyor, buradaki askerleri türkler eğitiyor, BURASI AVRUPA SİZ NEYİN TARTIŞMASINI YAPIYORSUNUZ ?

    Anlattığınız herşey benim dediğime ve r19 arkadaşımın dediğine çıkıyor zaten, türkiyeyi koruyorsunuz, türkiyenin avrupada neler yapabileceğini söylüyorsunuz. Sadece laf atayımda nasıl atabilirsem atayım olmuş sizinki.

    Birşeyi okurken 10 defa okuyun, 1 kere değil. Araplar hakkında veya herhangi birşey hakkında genelleme yapılmamalıdır!
  • 21-03-2010, 16:24:43
    Alıntı
    Şimdi sizin türkiye ile yunanistan arasında bu okyanus mu var dediğiniz laf varya gerçekten gülüyorum
    İnan bende sana gülüyorum.O laf senin arnavutlukta yaşamanı bir artıymış gibi göstermen üzere söylenmişti.

    Alıntı
    Türkiye ile yunanistan arasında okyanus değil KÜLTÜR ve DİNSEL fark var, bu okyanusdanda büyüktür, dağlardanda, kıtalardanda. Emin olun ki, türklerde saygı var, sevgi var, anne baba saygısı var, milliyetçi ruhu var, atatürk aşkı var, bu onları zaten maça 3-0 yenik başlatıyor. Burayı çözdünüz değil mi ?

    Komik çocuk.Ne bu nazi yaşam tarzı? Üstün ırkmış gibi gösterme çabaları? Merak etme sen yunanlılarda gayet bağlı insanlardır.

    Alıntı
    Yüzde 70'i Hristiyan ve Katolik'den oluşan bu arnavutlukta, türklerin ne kadar saygıdeğer ve ne kadar yüksek askeri gücü olduğunu burada yani arnavutlukta anladım. Buraya ayda bir kez türk denizaltısı geliyor, sınırları türkler koruyor, buradaki askerleri türkler eğitiyor, BURASI AVRUPA SİZ NEYİN TARTIŞMASINI YAPIYORSUNUZ ?

    Ben avrupalıyım üstünüm meselesi yani?

    Alıntı
    Anlattığınız herşey benim dediğime ve r19 arkadaşımın dediğine çıkıyor zaten, türkiyeyi koruyorsunuz, türkiyenin avrupada neler yapabileceğini söylüyorsunuz. Sadece laf atayımda nasıl atabilirsem atayım olmuş sizinki.
    Tabi tabi.

    Alıntı
    Birşeyi okurken 10 defa okuyun, 1 kere değil. Araplar hakkında veya herhangi birşey hakkında genelleme yapılmamalıdır
    Genelde tüm genellemeler bana görede yanlıştır ancak iş araplara gelince tüm genellemeler istemesemde doğru oluveriyor ne iş anlamadım.
  • 21-03-2010, 20:57:26
    HyperFt bu yorumu sana yazıyorum tek tek alıntı yapmıcam.

    Yerli üretim olarak elimizde tutulan % 51 lik teknoloji hiç bir şey ifade etmez.Bilgisayar parçasıda üretmekte bir teknolojidir isviçrede fizik mühendislerinin yaptığı akıl almaz çalışmlarda..Bu ikisi aynı şey mi ? Bana boş istatistiklerle gelmeyin lütfen.

    Yunanistanın askeri olarak zayıf olması hiçbirşey ifade etmez.Bir ülkenin ekonomik ve askeri alandan gelişmesini sağlayan tek şey siyasettir.Doğru bir siyasetle aklınıza gelebilecek hertürlü şey yapılabilir.

    Alıntı
    Komik çocuk.Ne bu nazi yaşam tarzı? Üstün ırkmış gibi gösterme çabaları? Merak etme sen yunanlılarda gayet bağlı insanlardır.
    İnsanlara çocuk gibi küçültü kelimelerle hitap edemezsin.Terbiyeli ol.
    Burada kimse faşistlik gösterisi yapmıyor.Yazılan cümleyi doğru algıla.
  • 21-03-2010, 21:32:11
    SerseriBeyfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HyperFt bu yorumu sana yazıyorum tek tek alıntı yapmıcam.

    Yerli üretim olarak elimizde tutulan % 51 lik teknoloji hiç bir şey ifade etmez.Bilgisayar parçasıda üretmekte bir teknolojidir isviçrede fizik mühendislerinin yaptığı akıl almaz çalışmlarda..Bu ikisi aynı şey mi ? Bana boş istatistiklerle gelmeyin lütfen.

    Yunanistanın askeri olarak zayıf olması hiçbirşey ifade etmez.Bir ülkenin ekonomik ve askeri alandan gelişmesini sağlayan tek şey siyasettir.Doğru bir siyasetle aklınıza gelebilecek hertürlü şey yapılabilir.



    İnsanlara çocuk gibi küçültü kelimelerle hitap edemezsin.Terbiyeli ol.
    Burada kimse faşistlik gösterisi yapmıyor.Yazılan cümleyi doğru algıla.


    Birde ne dediğini anlayabilseydik güzel olacaktı hani.
  • 21-03-2010, 21:51:43
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde ne dediğini anlayabilseydik güzel olacaktı hani.
    havalar diyorum ısındı.