• 13-02-2010, 15:23:56
    #73
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin ağzından kardeşlerime sor demek istemiş.

    Yapılan konuşmalardan kimin kardeş olduğu çok açık.
  • 13-02-2010, 15:42:06
    #74
    yanlış anlaşılmasın ben o tükürsek yunanistan yarabbi şükür derken sadece yunanistanı kastettim müttefikleryle beraber olan yunanistan ı değil.Hoş zaten tek başlarına yandaşları olmadan hiç birşey yapamazlar misal ab de olamasaydı bu gün yunanistan çoktan bölünmeye parsellenmeye başlanmıştı bile diğer ülkelerce bu son zamanda yaşadığı kendi içindeki mali kriz yüzünden, ama şimdi ab üyesi olduğu için 300 milyar dolar yardım alması bekleniyor.
  • 13-02-2010, 15:49:42
    #75
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlaşılmasın ben o tükürsek yunanistan yarabbi şükür derken sadece yunanistanı kastettim müttefikleryle beraber olan yunanistan ı değil.Hoş zaten tek başlarına yandaşları olmadan hiç birşey yapamazlar misal ab de olamasaydı bu gün yunanistan çoktan bölünmeye parsellenmeye başlanmıştı bile diğer ülkelerce bu son zamanda yaşadığı kendi içindeki mali kriz yüzünden, ama şimdi ab üyesi olduğu için 300 milyar dolar yardım alması bekleniyor.


    Bir saattir ne konuşuyoruz acaba
  • 13-02-2010, 16:34:50
    #76
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir saattir ne konuşuyoruz acaba
    evet okudum hepsini merak etme, belli, gördüm neler yazdığını.
  • 13-02-2010, 16:43:36
    #77
    Ya bu yunanlar çok komikler 2 silahla krizin eşiğine geliyorlar halâda topraklarımızda gözleri var
  • 13-02-2010, 17:38:33
    #78
    Nedendir bilmiyorum ama, bazı kendini bilmezler halen kendi ülkelerini hakir görmektedir.

    Hazır alım yolu ile ordu idame ettirmeye,birlik olmaya çalışan çalışan iki günlük devletcikleri bizlerden bir çok alanda üstün görmekte ve bir savaş durumunda bizi hükmen yenik saymaktadır. Bu nasıl bir mantıkdır? Nasıl vicdandır?

    Bilgi sahibi olunmadan, fikir sahibi olunmaz.

    Ülkelerini, ordularını hakir gören bireyler lütfen aşağıdaki verdiğim linke bir göz atınız. Bilgi sahibi olunduktan sonra tekrar buraya yazını yazınız.

    Savunma Sanayi Projelerimiz (29 Eylül 2009 Tarihli Derleme)
  • 13-02-2010, 17:59:01
    #79
    2 defa daha tehdit etsek, ekonomik olarak bize bağımlı hale gelecekler demek ki, hiç savaşmadan alacağız öyleyse. ha gayret! devam!
  • 13-02-2010, 23:33:28
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paranoia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedendir bilmiyorum ama, bazı kendini bilmezler halen kendi ülkelerini hakir görmektedir.

    Hazır alım yolu ile ordu idame ettirmeye,birlik olmaya çalışan çalışan iki günlük devletcikleri bizlerden bir çok alanda üstün görmekte ve bir savaş durumunda bizi hükmen yenik saymaktadır. Bu nasıl bir mantıkdır? Nasıl vicdandır?

    Bilgi sahibi olunmadan, fikir sahibi olunmaz.

    Ülkelerini, ordularını hakir gören bireyler lütfen aşağıdaki verdiğim linke bir göz atınız. Bilgi sahibi olunduktan sonra tekrar buraya yazını yazınız.

    Savunma Sanayi Projelerimiz (29 Eylül 2009 Tarihli Derleme)
    Yanlış anlaşılma olmasın ülkemizi hakir görmüyorum, ama çevremizdeki diğer devletleri de hakir görmüyorum.
  • 18-03-2010, 13:12:08
    #81
    r10'da amma da "asarız keseriz"ciler varmış