• 13-02-2010, 13:51:56
    #46
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol Fear söylediklerin için, ancak televizyondan bakıp söylemiyorum bunları, ordu ile ilgili 10 yılı aşkın süredir çalışmalar yapıyorum.İstediğin kaynağı gösterebilirsin bana, sana 2 tane tablo 1 tane resim atarım tüm gösterdiklerin kaybolur uçar gider.





    İran mı ? Güldürme Allah aşkına, palavracı acemlerin kara propaganda çalışmaları demek ki sadece İran halkı üzerinde işe yaramıyormuş, Türkiye'den de etkilenenler varmış.
    Gerçekten sen güldür beni.
  • 13-02-2010, 13:54:32
    #47
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaja gerek yok.Birazdan arşivden bulup eklerim.

    Bu Yunanistan'ın hava savunma şemsiyesi.Geçilmesi biraz zordur söyleyim şimdiden.Güney Kıbrıs Rum Kesimi'nin aldığı S-300 Bataryaları, Türkiye'nin çabası üzerine bunların eline geçti ve kendi adalarına yerleştirdiler.Resimde yer almayan birçok ufak, bölgesel hava savunma sistemleri var.




    Diğer tabloları şuan bulamadım.Bulduğumda eklerim başlığa.
    Benim üzüldüğüm nokta. Böyle asil millettin tükürüğü ile boğacağı Yunanistan'ın silah gücünü abartman.
  • 13-02-2010, 13:54:58
    #48
    Misafir
    Katılıyorum, gayet mantıklı bir tez. Yunan askeri sistemi ve sanayisi Türk askeri gücü ile paralel götürülme çalışıldı Yunanlılar tarafından, tabii bilmiyorlar ki Türk askeri sistemi ile ancak rüyalarında yarışabileceklerini..
  • 13-02-2010, 13:59:45
    #49
    Balakgazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim üzüldüğüm nokta. Böyle asil millettin tükürüğü ile boğacağı Yunanistan'ın silah gücünü abartman.


    Benim üzüldüğüm noktada burnunuzun bu kadar havada olması, tükürüğünle boğacağını zan etmen.Rakibini küçümsemekle en büyük hatayı yaparsın.Dikkat edersen, ben geçilmesi imkansızdır demedim.Zordur dedim.Doğru hamlelerle radarlar kandırılabilir.Turna sistemi diye birşey var.Ayrıca sadece havada üstünler o da 2011'e kadar.Sonrasında hava üstünlüğü tamamen Türkiye'ye geçecek ve sanırım 50 yıl boyunca da Yunanistan'a geçmesi imkansız.2015 yılında ilk F-35 filosu Türk Hava Kuvvetleri'ne katılacak.Neyse, uzun uzun açıklamak isterim, Yunanistan-Türkiye askeri rekabetini ancak vakit yok.
    Ayrıca şunuda söyleyeyim arkadaşlar, ben askeri gücümüzü küçümsemiyorum.Hatta gayet yeterli.Yerlilik oranı %51 oldu.Yunanistan ise daha kendine çivi üretemiyor
  • 13-02-2010, 14:11:48
    #50
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim üzüldüğüm noktada burnunuzun bu kadar havada olması, tükürüğünle boğacağını zan etmen.Rakibini küçümsemekle en büyük hatayı yaparsın.Dikkat edersen, ben geçilmesi imkansızdır demedim.Zordur dedim.Doğru hamlelerle radarlar kandırılabilir.Turna sistemi diye birşey var.Ayrıca sadece havada üstünler o da 2011'e kadar.Sonrasında hava üstünlüğü tamamen Türkiye'ye geçecek ve sanırım 50 yıl boyunca da Yunanistan'a geçmesi imkansız.2015 yılında ilk F-35 filosu Türk Hava Kuvvetleri'ne katılacak.Neyse, uzun uzun açıklamak isterim, Yunanistan-Türkiye askeri rekabetini ancak vakit yok.
    Ayrıca şunuda söyleyeyim arkadaşlar, ben askeri gücümüzü küçümsemiyorum.Hatta gayet yeterli.Yerlilik oranı %51 oldu.Yunanistan ise daha kendine çivi üretemiyor
    Burnumuz havada değil. Eğer havada olsaydı. İlk iş musul ikinci iş Yunanistan almak olurdu.
    İlk mesajımda Dünyaya hükmetmen için teknolojini kendin üretmen gerekir dedim.
    Benim derdim amerika ,rusya, israil gibi yüksek askeri teknoloji seviyesine çıkamamız.
  • 13-02-2010, 14:17:44
    #51
    Balakgazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burnumuz havada değil. Eğer havada olsaydı. İlk iş musul ikinci iş Yunanistan almak olurdu.
    İlk mesajımda Dünyaya hükmetmen için teknolojini kendin üretmen gerekir dedim.
    Benim derdim amerika ,rusya, israil gibi yüksek askeri teknoloji seviyesine çıkamamız.

    Seninle askeri konuları tartışmanın yanlış olduğu anlaşıldı.Sen büyüdüğünde alırsın musul, kerkük, batum ve yunanistan'ı
  • 13-02-2010, 14:22:40
    #52
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninle askeri konuları tartışmanın yanlış olduğu anlaşıldı.Sen büyüdüğünde alırsın musul, kerkük, batum ve yunanistan'ı
    İnşallah o günleride göreceğiz.
  • 13-02-2010, 14:25:17
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninle askeri konuları tartışmanın yanlış olduğu anlaşıldı.Sen büyüdüğünde alırsın musul, kerkük, batum ve yunanistan'ı
    hala yunanistani tükürüğümüzle boğarız zannediyorlar. yunanistan yani greek halkıda savaşçı bir halkdır..
  • 13-02-2010, 14:28:08
    #54
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala yunanistani tükürüğümüzle boğarız zannediyorlar. yunanistan yani greek halkıda savaşçı bir halkdır..
    Sende hala öğrenemedin ne kadar savaşçı olursan ol dünya askerliği öğretenlerin bu millet olduğunu.
    Fazla açıklama için :1453 İstanbul Fethi
    Kurtuluş Savaşı