Benim üzüldüğüm nokta. Böyle asil millettin tükürüğü ile boğacağı Yunanistan'ın silah gücünü abartman.
Benim üzüldüğüm noktada burnunuzun bu kadar havada olması, tükürüğünle boğacağını zan etmen.Rakibini küçümsemekle en büyük hatayı yaparsın.Dikkat edersen, ben geçilmesi imkansızdır demedim.Zordur dedim.Doğru hamlelerle radarlar kandırılabilir.Turna sistemi diye birşey var.Ayrıca sadece havada üstünler o da 2011'e kadar.Sonrasında hava üstünlüğü tamamen Türkiye'ye geçecek ve sanırım 50 yıl boyunca da Yunanistan'a geçmesi imkansız.2015 yılında ilk F-35 filosu Türk Hava Kuvvetleri'ne katılacak.Neyse, uzun uzun açıklamak isterim, Yunanistan-Türkiye askeri rekabetini ancak vakit yok.
Ayrıca şunuda söyleyeyim arkadaşlar, ben askeri gücümüzü küçümsemiyorum.Hatta gayet yeterli.Yerlilik oranı %51 oldu.Yunanistan ise daha kendine çivi üretemiyor