HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim üzüldüğüm noktada burnunuzun bu kadar havada olması, tükürüğünle boğacağını zan etmen.Rakibini küçümsemekle en büyük hatayı yaparsın.Dikkat edersen, ben geçilmesi imkansızdır demedim.Zordur dedim.Doğru hamlelerle radarlar kandırılabilir.Turna sistemi diye birşey var.Ayrıca sadece havada üstünler o da 2011'e kadar.Sonrasında hava üstünlüğü tamamen Türkiye'ye geçecek ve sanırım 50 yıl boyunca da Yunanistan'a geçmesi imkansız.2015 yılında ilk F-35 filosu Türk Hava Kuvvetleri'ne katılacak.Neyse, uzun uzun açıklamak isterim, Yunanistan-Türkiye askeri rekabetini ancak vakit yok.
Ayrıca şunuda söyleyeyim arkadaşlar, ben askeri gücümüzü küçümsemiyorum.Hatta gayet yeterli.Yerlilik oranı %51 oldu.Yunanistan ise daha kendine çivi üretemiyor
Burnumuz havada değil. Eğer havada olsaydı. İlk iş musul ikinci iş Yunanistan almak olurdu.
İlk mesajımda Dünyaya hükmetmen için teknolojini kendin üretmen gerekir dedim.
Benim derdim amerika ,rusya, israil gibi yüksek askeri teknoloji seviyesine çıkamamız.