@D_A_X kesinlikle haklısınız. Etrafımızdaki herkes düşman ve biz herkesi tükürüğümzle boğarız inancı içerisindeyiz. Millet ordusunu güçlendirmeye çalışırken biz ise TSK'nın ideolojisini nasıl yıpratırızın derdindeyiz.
anlamıyorum bir millet tarihini nasıl bu kadar çabuk unutur. hadi kıbrısıda unuttunuz.
yunanistandaki pkk kamplarınıdamı unuttunuz.
bir ülkenin bize düşman olduğunu anlamaları için ne yapması lazım acaba?
kıbrıslı türkler silahlı birgüce sahip olsalardı başlarına gelenler olabilirmiydi?
en önemli askeri başarı caydırıcılıktır. 0 zaiyatla başarı vardır. caydırıcı olacak güce sahip değilseniz o zaman insanlar ölür.
yani tsknın silahlanmasının öldürmek için veya savaş için değil barış için olduğunu anlamak lazım.