Paranoia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedendir bilmiyorum ama, bazı kendini bilmezler halen kendi ülkelerini hakir görmektedir.

Hazır alım yolu ile ordu idame ettirmeye,birlik olmaya çalışan çalışan iki günlük devletcikleri bizlerden bir çok alanda üstün görmekte ve bir savaş durumunda bizi hükmen yenik saymaktadır. Bu nasıl bir mantıkdır? Nasıl vicdandır?

Bilgi sahibi olunmadan, fikir sahibi olunmaz.

Ülkelerini, ordularını hakir gören bireyler lütfen aşağıdaki verdiğim linke bir göz atınız. Bilgi sahibi olunduktan sonra tekrar buraya yazını yazınız.

Savunma Sanayi Projelerimiz (29 Eylül 2009 Tarihli Derleme)
Yanlış anlaşılma olmasın ülkemizi hakir görmüyorum, ama çevremizdeki diğer devletleri de hakir görmüyorum.