yanlış anlaşılmasın ben o tükürsek yunanistan yarabbi şükür derken sadece yunanistanı kastettim müttefikleryle beraber olan yunanistan ı değil.Hoş zaten tek başlarına yandaşları olmadan hiç birşey yapamazlar misal ab de olamasaydı bu gün yunanistan çoktan bölünmeye parsellenmeye başlanmıştı bile diğer ülkelerce bu son zamanda yaşadığı kendi içindeki mali kriz yüzünden, ama şimdi ab üyesi olduğu için 300 milyar dolar yardım alması bekleniyor.