Açıkcası ben silahlı gücümüzün ülkemizin en büyük avantajı ve caydırıcı nedeni olduğunu düşünüyorum. TSK'ya olan güvenimde tamdır bu konuda. Tabi herkes düşüncesinde özgürdür ancak ben ordumuz bu güçlü durumda olmasaydı dış tehditlerin bize çok ağır etkiler vermiş olabileceklerini düşünüyorum.