Ne bildiğiniz kadar güçsüz değiliz demek geliyor içimden nede bilgiğiniz kadar güçlü değiliz demek geliyor. Bi ülkede bir güç varsa bu en azından Halkına gösterilmelidir bunu öğrenmek en doğal hakkımızdır. Neyi sakladıklarını sanıyorlar anlamıyorum çocuk oyuncağımı bu biz onların düşmanımıyız? Biz onları var eden milletiz fakat hiç bişey bilmiyoruz illa günlerce aylarca araştırmak gerekiyor.