HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Protos olaya çok yüzeysel bakıyosun.Yunanistan ile geçinebiliriz belki kısa vadede ancak ülke abd'den göründüğü kadarda güllük gülistanlık değil.Düşman varmı, var.Fazlasıyla.Yanımızda ABD, Irak diye bir canavar yaratıyor.Silah alınmalımı? Bence evet ancak yeteri kadar.Bu ülkede bir halk yaşadığını unutmadan, onların ihtiyaçlarını göz ardı etmeden.Bu iş tek yönlü değil.Çok fazla değişken var silah alımı için.Ayrıca bu orduya 3 ay silah alınmasın darbe olur demişsin, ve saçmalamışsın.
Her seferinde bu tartismalara girmeyecegim, diyorum, her seferinde dayanamayip, daliyorum. Bir daha bulasmayacagim kimseye. Ne haliniz varsa gorun. Benim altim kuru keyfim yerinde. Yiyin anasini satayim birbirinizi, verin silahlara bol bol paralari, olene kadar varolmayan dusmanlara karsi hazirlik yapin. Hic umrumda bile degil.