Ya şyşde Türkiye neden silah aldı boşu boşuna mı aldı daha 3-4 sene önce bile suriye hatay'ı kendi sınırlarında gösteriyordu silah almayıpta bıraksamıydık? Tabi pkk sorununu herkes biliyor ,ermenistan özellikle yunanistan tehiditi hala sürüyor bunu kimse görmemezlikten gelmemeli.Yunanistan Ege denizine dökülmeden önce Manisayı ve İzmir i yaka yaka kaçtılar bu günlere dönmek istemiyorsak bir şekilde korunmalıyız.
Türkiye genel olarak silaha çok para yatırıyor tabi bunları azaltmak gerekir bir programda izlemiştim bir konuşmacı Türkiye 5 sene silah almazsa bütün borçlar silinir demişti hadi sıkıyosa alma ama...