Bizimde her tarafimizda dusman yok zaten. Ama oyle oldugu kucuklukten veri insanlara empoze edile edile, bir sure sonra insanlar dusunmeden etraftaki herkesi dusman goruyor... Size
1984 roman ve filmini oneririm.
Cok garip degilmi? Dunyada 220 civarinda ulke var, sadece biizmkisinin 4 bir tarafi dusmanla cevrili... Tabi yerseniz.
işte bizi böyle uyutup ülkemizi elden almaya çalışıyorlar. militarizim falan hikaye türkiye daha fazla silahlanmalı.
pışııık diyorum o dış güçlere.