Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek forumda tartışmalara girmek istemem ama bu az para yatıranların her tarafında düşmanı var mı?
Bizimde her tarafimizda dusman yok zaten. Ama oyle oldugu kucuklukten veri insanlara empoze edile edile, bir sure sonra insanlar dusunmeden etraftaki herkesi dusman goruyor... Size 1984 roman ve filmini oneririm. Istiklal marsi bile Korkma ile basliyor. Neden korkacagiz? Ortada dusman musman bisey yok. Niye birileri devamli bizi korku icinde tutup nemalanmaya calisiyor diye dusunmek lazim.

Cok garip degilmi? Dunyada 220 civarinda ulke var, sadece biizmkisinin 4 bir tarafi dusmanla cevrili... Tabi yerseniz.