Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ? - Sayfa 4 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●
10.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
7
8
10-01-2010, 23:19:52
#28
TaGo
KompLo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden Atlas'lar vardı. İlkokulda çok kullanırdık onu.
Kötünün iyisiydi bu atlas bende kullanırdım fena değildi yalnız ucu anında görüntü içine kaçar veya kırılırdı
10-01-2010, 23:21:17
#29
Anarchist
1,5 TL ye Faber Castell'ın şeffaf 0.7 kaleminden almıştım 1 senedir kullanıyorum kalem altı üstü, özellikle ucuz aldım, pahalı kalem çabuk kayboluyor
11-01-2010, 00:19:43
#30
Erzurum
Genelde uzun süreli kullanılabilen, "
Rotring
" tikky serisi güzel ve kullanışlı.
11-01-2010, 00:21:59
#31
aGeneL
allah ne verdiyse
11-01-2010, 08:04:29
#32
Smork
Üyeliği durduruldu
Bende kurşun kalem alıyorum her gün akşam geri getiremiyorum bir türlü kayboluyor hep
11-01-2010, 09:43:01
#33
Erzurum
Bir arkadaş şöyle -rep vermiş " öffffff yarın birgün hangi marka iç çamaşırı kullanıyorsun diyede konu açarsın sen " şuan göremiyorum ? peki 2-3 gün sonra silver alınca ne olcak ? cesareti varsa şimdi çıksın !
11-01-2010, 09:46:48
#34
korkufan
arkadaÅŸlarda hangi fazla kalem varsa
11-01-2010, 10:20:50
#35
HititAjans
Misafir
Bende mavi bakkallarda 250 kuruşa satılan kalemlerden kullanıyorum hem ucuz hem hesaplı.
11-01-2010, 10:23:28
#36
Misafir
Uçlu kalemden nefret ediyorum ne güzel kurşun kalem ve kalemtraşım daha iyisi yok
1
2
3
4
5
6
7
8
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler