• 10-01-2010, 23:19:52
    #28
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden Atlas'lar vardı. İlkokulda çok kullanırdık onu.

    Kötünün iyisiydi bu atlas bende kullanırdım fena değildi yalnız ucu anında görüntü içine kaçar veya kırılırdı
  • 10-01-2010, 23:21:17
    #29
    1,5 TL ye Faber Castell'ın şeffaf 0.7 kaleminden almıştım 1 senedir kullanıyorum kalem altı üstü, özellikle ucuz aldım, pahalı kalem çabuk kayboluyor
  • 11-01-2010, 00:19:43
    #30
    Genelde uzun süreli kullanılabilen, " Rotring " tikky serisi güzel ve kullanışlı.
  • 11-01-2010, 00:21:59
    #31
    allah ne verdiyse
  • 11-01-2010, 08:04:29
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bende kurşun kalem alıyorum her gün akşam geri getiremiyorum bir türlü kayboluyor hep
  • 11-01-2010, 09:43:01
    #33
    Bir arkadaş şöyle -rep vermiş " öffffff yarın birgün hangi marka iç çamaşırı kullanıyorsun diyede konu açarsın sen " şuan göremiyorum ? peki 2-3 gün sonra silver alınca ne olcak ? cesareti varsa şimdi çıksın !
  • 11-01-2010, 09:46:48
    #34
    arkadaÅŸlarda hangi fazla kalem varsa
  • 11-01-2010, 10:20:50
    #35
    Misafir
    Bende mavi bakkallarda 250 kuruşa satılan kalemlerden kullanıyorum hem ucuz hem hesaplı.
  • 11-01-2010, 10:23:28
    #36
    Uçlu kalemden nefret ediyorum ne güzel kurşun kalem ve kalemtraşım daha iyisi yok