Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
10-01-2010, 23:21:17
#29
Anarchist
1,5 TL ye Faber Castell'ın şeffaf 0.7 kaleminden almıştım 1 senedir kullanıyorum kalem altı üstü, özellikle ucuz aldım, pahalı kalem çabuk kayboluyor