• 11-01-2010, 10:37:51
    #37
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mavi bakkallarda 250 kuruşa satılan kalemlerden kullanıyorum hem ucuz hem hesaplı.
    johann faber kurşun kalem in, uçlu kalem out
  • 11-01-2010, 10:47:06
    #38
    Her zaman Faber Castell Tri Click (0.7) kalem kullanırım ve onun yanında Faber Castell 2B 0.7 uç vazgeçilmez ikilimdir
  • 11-01-2010, 17:06:23
    #39
    Fabel Castel şişko kalemlerden kullanıyorum. Genelde senede bir kaybederim onları.Epey de pahalılar.
  • 11-01-2010, 17:32:04
    #40

    Üstüne tanımam. Ayrıca penspinning de yapıyorum o ayrı mesele ):
  • 11-01-2010, 17:44:35
    #41
    Bir Roting'im vardı OKS'ye girdim ve geçen seneye kadar tüm sınavlarda onu kullandım.
    Fakat kayboldu 4 yıllık emektar gitti. Bende bugün bir tane aldım yarın gelicek inş.
    Bununlada artık YGS/LYS ve Yüksek Lisans yaparım bu sene
  • 11-01-2010, 18:49:22
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Faber-Castell Grip 1345/1347
  • 11-01-2010, 18:50:12
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Rotring'den vaz geçmem..
  • 11-01-2010, 18:52:09
    #44
    Bende çaldığım kalemleri kullanıyorum. Bizim okulda herkes birbirin kalemini çalıyor. Ortaya karışık anlıcanız
  • 11-01-2010, 19:49:11
    #45
    Optik dolduran arkadaşlara Sınav - Eskiz kalemini öneririm normaldede iyidir Benim tercihim kim ne verirse Genelde tükenmez kalem tercih ediyorum (: