Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●
10.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
7
8
11-01-2010, 10:37:51
#37
Exwore
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende mavi bakkallarda 250 kuruşa satılan kalemlerden kullanıyorum hem ucuz hem hesaplı.
johann faber kurşun kalem in, uçlu kalem out
11-01-2010, 10:47:06
#38
Yildizturk
Her zaman Faber Castell Tri Click (0.7) kalem kullanırım ve onun yanında Faber Castell 2B 0.7 uç vazgeçilmez ikilimdir
11-01-2010, 17:06:23
#39
Emmesen
Fabel Castel şişko kalemlerden kullanıyorum. Genelde senede bir kaybederim onları.Epey de pahalılar.
11-01-2010, 17:32:04
#40
MadScientist
Üstüne tanımam. Ayrıca penspinning de yapıyorum o ayrı mesele ):
11-01-2010, 17:44:35
#41
Kaygusuz
Bir Roting'im vardı OKS'ye girdim ve geçen seneye kadar tüm sınavlarda onu kullandım.
Fakat kayboldu
4 yıllık emektar gitti. Bende bugün bir tane aldım yarın gelicek inş.
Bununlada artık YGS/LYS ve Yüksek Lisans yaparım bu sene
11-01-2010, 18:49:22
#42
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Faber-Castell Grip 1345/1347
11-01-2010, 18:50:12
#43
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Rotring'den vaz geçmem..
11-01-2010, 18:52:09
#44
Zafer
Bende çaldığım kalemleri kullanıyorum. Bizim okulda herkes birbirin kalemini çalıyor. Ortaya karışık anlıcanız
11-01-2010, 19:49:11
#45
Zapotec
Optik dolduran arkadaşlara Sınav - Eskiz kalemini öneririm normaldede iyidir
Benim tercihim kim ne verirse
Genelde tükenmez kalem tercih ediyorum (:
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler