Bir Roting'im vardı OKS'ye girdim ve geçen seneye kadar tüm sınavlarda onu kullandım.
Fakat kayboldu 4 yıllık emektar gitti. Bende bugün bir tane aldım yarın gelicek inş.
Bununlada artık YGS/LYS ve Yüksek Lisans yaparım bu sene