Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
11-01-2010, 17:44:35
#41
Kaygusuz
Bir Roting'im vardı OKS'ye girdim ve geçen seneye kadar tüm sınavlarda onu kullandım.
Fakat kayboldu
4 yıllık emektar gitti. Bende bugün bir tane aldım yarın gelicek inş.
Bununlada artık YGS/LYS ve Yüksek Lisans yaparım bu sene