• 14-01-2010, 17:56:42
    #55
    You
    Üyeliği durduruldu
    faber castel 0.7 uçlu

    ayrıca 0.9 uçlu kalemlerden vardı çocukluğumda halen varmı
  • 14-01-2010, 17:58:19
    #56
    Hiç kalem aldıgımı hatırlamıyorum sınıf saolsun : )
  • 14-01-2010, 18:08:48
    #57
    Üyeliği durduruldu
    rotring 0.7 kullanıyorum standart bir kalem işte :d
  • 14-01-2010, 18:11:07
    #58
    Üyeliği durduruldu
    herkez rotring kullanıyor çok mu ucuz yoksa çok mu kaliteli
  • 14-01-2010, 19:06:59
    #59
    Üyeliği durduruldu
    0,7. Alcan mı ?
  • 14-01-2010, 23:23:09
    #60
    Rotring TIKKY 0.7 kullanıyorum.
  • 15-01-2010, 01:00:12
    #61
    Uçlu kalem kullanmıyorum

    Nasıl bir kalem çeşidi kullandığımız neden merak konusu oldu halen daha anlamış değilim, bunun arkasında yatan gerçek sebebi biri bana söyleyebilir mi?
  • 15-01-2010, 22:29:48
    #62
    Barhalli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçlu kalem kullanmıyorum

    Nasıl bir kalem çeşidi kullandığımız neden merak konusu oldu halen daha anlamış değilim, bunun arkasında yatan gerçek sebebi biri bana söyleyebilir mi?
    Aramızda bir çok öğrenci var, kullanmıyorsan buraya yazmayabilirdinde.
  • 15-01-2010, 22:46:44
    #63
    Pilot The Shaker
    Ortaokuldan beri kullanıyorum(şu an üniversitedeyim).Gayet memnunum.
    Yalnız fiyatı biraz tuzlu galiba.