Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
15-01-2010, 22:46:44
#63
webster99
Pilot The Shaker
Ortaokuldan beri kullanıyorum(şu an üniversitedeyim).Gayet memnunum.
Yalnız fiyatı biraz tuzlu galiba.