• 10-01-2010, 21:16:53
    #1
    Merhaba öğrenci R10'cular
    Biliyorsunuz öğrencilik hayatında kalem çok önemlidir. Özellikle ÖSS'ye girecekler için, sürekli soru çözülüyor. Fakat kalemler dayanmıyor, uçu ikide bir kırılıyor v.s siz hangi kalemi kullanıyorsunuz ? Favori markanız ve modeli nedir ?
    #
    Ben Rotring Tikky II kullanıyorum, şimdilik memnunum.
    Peki siz ne kullanıyorsunuz ?
  • 10-01-2010, 21:18:23
    #2
    Kırtasiyeden tombonun kalemini almıştım tombo uçla bir onu kullanıyorum uyumlu oluyor
  • 10-01-2010, 21:21:10
    #3
    Ne bulursak onu yeri gelir rotring yeri gelir kurşun kalem imkanlara bağlı
  • 10-01-2010, 21:26:21
    #4
    Ben bazen Yamano - Bolero kullanıyorum, arkadaşımın babası Bolero'nun yetkili bayisi bazen dükkanlarına gidince hediye ediyor : )
  • 10-01-2010, 21:39:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Faber Castell'in 11 Liralık kalın kalemları var çok rahatlar onu kullanıyorum her ay kayboluyor ama:d
  • 10-01-2010, 21:43:27
    #6
    Öğrencilik hayatım boyunca kullanırken zevk aldığım tek kalem Rotring
    2b tombow uçla birlikte harika.

    Birde ikea kalemleri
  • 10-01-2010, 21:44:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    11 Yıl Rotring kullanıyorum.
  • 10-01-2010, 21:45:00
    #8
    Fark etmiyor o gün hangi kalem gelirse ama yazı yazmıyom ben takılıyom sınavlarda ya arkadaş kırıyor kursun kalemi yada basıyoz parayı ortak kalem alıyoz onu kırıyoz.
  • 10-01-2010, 21:45:00
    #9
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    2 Senedir hiç kalem aldığımı hatırlamıyorum, sınıftakiler sağolsun onlardan istiyorum