
Biliyorsunuz öğrencilik hayatında kalem çok önemlidir. Özellikle ÖSS'ye girecekler için, sürekli soru çözülüyor. Fakat kalemler dayanmıyor, uçu ikide bir kırılıyor v.s siz hangi kalemi kullanıyorsunuz ? Favori markanız ve modeli nedir ?
#
Ben Rotring Tikky II kullanıyorum, şimdilik memnunum.
Peki siz ne kullanıyorsunuz ?