Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●10.676
- 16-01-2010, 08:07:15Hep Micro 0.5 kullandım. Uç olarak da MoNaMi vardı Tombodan daha güzeldi. Onu alırdım. Yıl m.ö O yıllar daha cep telefonumuz yoktu. Bilgisayarı da yeni tanımıştık. Klavyesine kavalye diyorduk
- 16-01-2010, 14:02:55Oldukça.Zaten bu kalemi kullanıpta memnun olmama diye bişey olmazAlperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2010, 12:26:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.FEM in sınavda verdigi kalem
- 26-01-2010, 12:48:33Üyeliği durduruldubende rotring kullanıyorm cok kaliteli. artık kalıplaşmış bir marka. alman malı.Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalemim Fiber Castell şeffaf kırmızı olan modellerden. İsmi yazmıyor malesef.