• 15-01-2010, 22:51:07
    #64
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sallayınca ucu değişenmi ?
    evet.
  • 16-01-2010, 07:59:51
    #65
    Rotring Tikky 0.5 kullanıyorum.
  • 16-01-2010, 08:07:15
    #66
    Hep Micro 0.5 kullandım. Uç olarak da MoNaMi vardı Tombodan daha güzeldi. Onu alırdım. Yıl m.ö O yıllar daha cep telefonumuz yoktu. Bilgisayarı da yeni tanımıştık. Klavyesine kavalye diyorduk
  • 16-01-2010, 14:02:55
    #67
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memnunmusun ?
    Oldukça.Zaten bu kalemi kullanıpta memnun olmama diye bişey olmaz
  • 16-01-2010, 16:26:23
    #68
    Sene başından beri hiç kutu uç almadım, eş dost sağolsun Kalemim Fiber Castell şeffaf kırmızı olan modellerden. İsmi yazmıyor malesef.
  • 26-01-2010, 11:31:56
    #69
    O gün 2 tane daha rotring aldım.
    Bu sefer değişiklik olsun dedim, biri beyaz, diğeri mavi.
  • 26-01-2010, 12:26:11
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FEM in sınavda verdigi kalem
  • 26-01-2010, 12:48:33
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez rotring kullanıyor çok mu ucuz yoksa çok mu kaliteli
    bende rotring kullanıyorm cok kaliteli. artık kalıplaşmış bir marka. alman malı.