Hep Micro 0.5 kullandım. Uç olarak da MoNaMi vardı Tombodan daha güzeldi. Onu alırdım. Yıl m.ö O yıllar daha cep telefonumuz yoktu. Bilgisayarı da yeni tanımıştık. Klavyesine kavalye diyorduk