Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
16-01-2010, 08:07:15
#66
teknohaberci
Hep Micro 0.5 kullandım. Uç olarak da MoNaMi vardı Tombodan daha güzeldi. Onu alırdım. Yıl m.ö O yıllar daha cep telefonumuz yoktu. Bilgisayarı da yeni tanımıştık. Klavyesine kavalye diyorduk