Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez rotring kullanıyor çok mu ucuz yoksa çok mu kaliteli
bende rotring kullanıyorm cok kaliteli. artık kalıplaşmış bir marka. alman malı.