Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
26-01-2010, 12:48:33
#71
gezgin20
Üyeliği durduruldu
Ahmet94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
herkez rotring kullanıyor çok mu ucuz yoksa çok mu kaliteli
bende rotring kullanıyorm cok kaliteli. artık kalıplaşmış bir marka. alman malı.