Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●
10.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
7
8
10-01-2010, 22:36:33
#19
profaks
Faber Castell Grıp 1347 haftada bir full'lerim hiç uç kırmıyor.
10-01-2010, 22:41:09
#20
KMLGRLR
profaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faber Castell Grıp 1347 haftada bir full'lerim hiç uç kırmıyor.
O gömleğe vs. takabilmek için olan demir yerden kopup ikiye ayrılıyor bu bende bir süre sonra
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rotring kadar güzel kalem mi var yaa
Kahverangi uclu bir kalem çok harikadır
Bir kalemi 3 sene kullandıgımı biliyorum.
Bunlara da bi' ısınamadım
10-01-2010, 22:48:04
#21
KompLo
Ne denk gelirse onu kullanırım. Genelde 1 aydan fazla dayanmaz.
Eskiden Atlas'lar vardı. İlkokulda çok kullanırdık onu.
10-01-2010, 22:55:46
#22
CLass16
kurşun kalem 4ver :P
10-01-2010, 23:09:42
#23
DenizPekdas
kalem rotring
uç 0.7mm
akar.
10-01-2010, 23:12:16
#24
CheyLoq
2 yıldır kullanıyorum, ilişkimiz hala ilk günkü gibi; heyecanlı ve ateşli
10-01-2010, 23:13:14
#25
Chile_Mix
Rotring
10-01-2010, 23:14:43
#26
profaks
CheyLoq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıldır kullanıyorum, ilişkimiz hala ilk günkü gibi; heyecanlı ve ateşli
Bir yastıkta kocayın.
Bende yeni aldım darısı başıma
10-01-2010, 23:15:39
#27
OrjinalWebCi
Üyeliği durduruldu
KompLo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne denk gelirse onu kullanırım. Genelde 1 aydan fazla dayanmaz.
Eskiden Atlas'lar vardı. İlkokulda çok kullanırdık onu.
Bende Kullandım onuda bozdum
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler