hala sapasağlam.. anadolu lisesini onla kazandım :P
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●10.676
- 10-01-2010, 21:54:17Üyeliği durduruldu
- 10-01-2010, 22:09:01hahahah işte bu güzeldi ikea kalemleri heryerde ondan doluydu biara yahuTaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 10-01-2010, 22:32:47Üyeliği durdurulduRotring kadar güzel kalem mi var yaaKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahverangi uclu bir kalem çok harikadır
Bir kalemi 3 sene kullandıgımı biliyorum.
