• 10-01-2010, 21:49:13
    #10
    4-5 sene oldu hala şişko faber castel i kullanıyorum kaç kez düştü kayboldu çalındı felan hala sapasağlam.. anadolu lisesini onla kazandım :P
  • 10-01-2010, 21:52:30
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faber Castell Grip Matic
  • 10-01-2010, 21:54:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Senedir hiç kalem aldığımı hatırlamıyorum, sınıftakiler sağolsun onlardan istiyorum
    aynen
  • 10-01-2010, 21:58:43
    #13
    Babam kırtasiyeci olduğundan bolluk içindeyim , daha kaleme para vermedim ( babamda vermiyo , toptancıda calısıyo ) Keyfime hangisi eserse.
  • 10-01-2010, 22:05:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    faberin almanyadan bi kalemini kullanıyorum hediye gelmişti 5-6 yıl önce Türkiye'de daha görmedim..
  • 10-01-2010, 22:06:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Faber Castell'in kalın, üçgen şeklindeki kalemini kullanıyorum, çok memnunum
  • 10-01-2010, 22:09:01
    #16
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrencilik hayatım boyunca kullanırken zevk aldığım tek kalem Rotring
    2b tombow uçla birlikte harika.

    Birde ikea kalemleri
    hahahah işte bu güzeldi ikea kalemleri heryerde ondan doluydu biara yahu
  • 10-01-2010, 22:20:01
    #17
    Kalem konusunda sıkıntıdayım ben de. O kadar marka kullandım, kırılmadan bozulmadan yumuşak ve düzgün yazan birşey bulamadım.
  • 10-01-2010, 22:32:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalem konusunda sıkıntıdayım ben de. O kadar marka kullandım, kırılmadan bozulmadan yumuşak ve düzgün yazan birşey bulamadım.
    Rotring kadar güzel kalem mi var yaa Kahverangi uclu bir kalem çok harikadır Bir kalemi 3 sene kullandıgımı biliyorum.