Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
70
●
10.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
7
8
11-01-2010, 19:59:07
#46
Erzurum
Zapotec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Optik dolduran arkadaşlara Sınav - Eskiz kalemini öneririm normaldede iyidir
Benim tercihim kim ne verirse
Genelde tükenmez kalem tercih ediyorum (:
Eskiz : ) Bende var, zamanında bir kalem 2 uç kutusu, birde silgi ile almıştım sınavlarda falan yardımcı olmuştu.
11-01-2010, 19:59:41
#47
vLkn448
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu kalemi şiddetle öneriyorum:
Rotring
Rapid
11-01-2010, 20:08:06
#48
islam
Faber Castell Kalem Kullanıyorum
11-01-2010, 20:12:15
#49
Anybody
Faber Castell
11-01-2010, 20:29:06
#50
reaLize
Üyeliği durduruldu
Rooting ~ Tikky
11-01-2010, 21:49:14
#51
ByMsKN
6 yıllık rotringimi kırdı arkadaş okulda.12.sınıfı onunla bitirmeyi planlamıştım nasip olmadı
emektarımdı o benim.Onun faber castelli aldım bende
12-01-2010, 10:24:40
#52
Erzurum
Herkez
Rotring
kullanıyor hemen hemen, benimki kırılmıştı bugün bir tane alayım : )
13-01-2010, 10:56:09
#53
kilitweb
Üyeliği durduruldu
Rotring Rapid kullanıyorum çokda memnunum
13-01-2010, 11:00:15
#54
gokhans19
Faber castell kullanıyorum. Grip 1347 0,7 uçlu
Çok kaliteli ve güzel bir kalem.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler