Konu
Hangi uçlu kalemi kullanıyorsunuz ?
13-01-2010, 11:00:15
#54
gokhans19
Faber castell kullanıyorum. Grip 1347 0,7 uçlu
Çok kaliteli ve güzel bir kalem.