KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden Atlas'lar vardı. İlkokulda çok kullanırdık onu.

Kötünün iyisiydi bu atlas bende kullanırdım fena değildi yalnız ucu anında görüntü içine kaçar veya kırılırdı