• 16-08-2025, 12:08:43
    #46
    Yazık gerçekten, belkide bu kullanıcılar her gün kahve içtiğimiz bir arkadaşımız veya akrabamız olabilir. Cok korkuyorum.
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma hocam sorma
  • 16-08-2025, 12:12:39
    #47
    Üyeliği durduruldu
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem olmaması, 3-4 milyon liralık evler orta düzeyde standart evler Ve bunları elde etmek için bir ömür lazım, diyoruz ki biz niye ömrümüzü veriyoruz? Siz ise çalışan alıyor diyorsunuz. 50 yıl çalıştıktan sonra bastonumla yaşadığım evi neyleyim?
    Hocam problem bence insanlarda. Tarladan patatesi adam 10 TL'ye alıyor. Markette patates 50 TL oluyor. Tarlada marul 2 TL markette marul 40-50 TL. Bence zihniyetimizin düzelmesi gerek. Ama bu da gerçekten pek mümkün değil. Tamahkâr bir millet değiliz. Ne kadar çok öpersek o kadar mutlu oluyoruz.
  • 16-08-2025, 12:14:31
    #48
    Üyeliği durduruldu
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine malum Osmanlı padişahı fotoğraflı kullanıcılar üşüştü dimi buraya.
    Yazık ya vallaha, bu tür hareketlerle insanların atalarından utandırıyorsunuz.
    Noldu zoruna mı gitti
    Osmanlı padişahlı profil fotoğrafı olan kullanıcılar tamahkar olmayı, isyan etmemeyi çalışmayı,
    Malum şahıslı profil fotoğraflı kullanıcılar ise isyanı, çalışmamayı, çalışmadan bir şeylerin olmasını söylüyor
    Şu fotoğraflardan, insanları ötekileştirmeden kurtulun artık.
  • 16-08-2025, 12:14:56
    #49
    Üyeliği durduruldu
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam problem bence insanlarda. Tarladan patatesi adam 10 TL'ye alıyor. Markette patates 50 TL oluyor. Tarlada marul 2 TL markette marul 40-50 TL. Bence zihniyetimizin düzelmesi gerek. Ama bu da gerçekten pek mümkün değil. Tamahkâr bir millet değiliz. Ne kadar çok öpersek o kadar mutlu oluyoruz.
    Tarladaki 10 liralık patates taşıma, personel gideri vb. derken zaten 30-35 lirayı buluyor. Benzin fiyatları falan belli, market vergiyi ayarlayacak elektriği ayarlayacak derken mecburi oluyor bu Peki ben sorayım, neden 1 arabaya 3 araba fiyatı veriyoruz? Bu insanlarla alakalı değil bence
  • 16-08-2025, 12:15:27
    #50
    Üyeliği durduruldu
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu zoruna mı gitti
    Osmanlı padişahlı profil fotoğrafı olan kullanıcılar tamahkar olmayı, isyan etmemeyi çalışmayı,
    Malum şahıslı profil fotoğraflı kullanıcılar ise isyanı, çalışmamayı, çalışmadan bir şeylerin olmasını söylüyor
    Şu fotoğraflardan, insanları ötekileştirmeden kurtulun artık.

    doğru konuştun hocam helal olsun
  • 16-08-2025, 12:17:07
    #51
    Üyeliği durduruldu
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarladaki 10 liralık patates taşıma, personel gideri vb. derken zaten 30-35 lirayı buluyor. Benzin fiyatları falan belli, market vergiyi ayarlayacak elektriği ayarlayacak derken mecburi oluyor bu Peki ben sorayım, neden 1 arabaya 3 araba fiyatı veriyoruz? Bu insanlarla alakalı değil bence
    Evet haklısınız ecevit döneminde getirilen ÖTV yüzünden oldu hocam.
    Zamanında ülkemizde şapka kanunu gibi şeyler getirilirken Almanya'da VW fabrikası kuruluyordu.
    Neyse bu sohbet uzar gider hocam. Vaktinizi aldıysam özür dilerim. İyi forumlar dilerim.
  • 16-08-2025, 12:18:02
    #52
    Üyeliği durduruldu
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    doğru konuştun hocam helal olsun
    *olmamayı yazacakken olmayı yazmışım.
    İşte bu yüzden kaybediyoruz hocam.
  • 16-08-2025, 12:18:12
    #53
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu zoruna mı gitti
    Osmanlı padişahlı profil fotoğrafı olan kullanıcılar tamahkar olmayı, isyan etmemeyi çalışmayı,
    Malum şahıslı profil fotoğraflı kullanıcılar ise isyanı, çalışmamayı, çalışmadan bir şeylerin olmasını söylüyor
    Şu fotoğraflardan, insanları ötekileştirmeden kurtulun artık.
    Hani bi gözlük vardır,sağ ve solu göremez sadece önünü görürsün ya işte tam o iş misali.
    Malum şahıs diyosun,pek yüreğin olmadığını görüyorum, Mustafa Kemal Atatürk profil fotoğraflı insanların hiçbiri çalışmadan birşeylerin olduğunu söylemiyor.
    Böyle devam edin hocam,Allah sağlık versin.
  • 16-08-2025, 12:18:24
    #54
    Üyeliği durduruldu
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet haklısınız ecevit döneminde getirilen ÖTV yüzünden oldu hocam.
    Zamanında ülkemizde şapka kanunu gibi şeyler getirilirken Almanya'da VW fabrikası kuruluyordu.
    Neyse bu sohbet uzar gider hocam. Vaktinizi aldıysam özür dilerim. İyi forumlar dilerim.
    Estağfurullah size de iyi forumlar.