ismaiwz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam şuanki nesil yine iyi. Şuan 30-40 yaş arası nesil arada kaynadı. Şuanki nesil sosyal medyadan parayı kazanabiliyor. Yt de bi oyun kanalı açıp milyon abonesi olan binlerce insan var. Bizim döneminizde bizi doğru düzgün pc başına oturmuyorlardı. "Git dersine çalış oku. Adam gibi işe gir" diye. Biz üniversite okuduk. Üniversiteler işsiz geziyor. Bizden önceki nesillerde üniversitelerde ya memur ya da dolgun maaşlı iş sahibi oluyordu, kafası çalışanda müdür oluyordu. Bize sıra gelince önceki nesil koltuğu bırakmayınca biz ortada kaldık
Şuanki nesil pc de oyun oynayarak veya elinde kamerayla gezi videosu çekerek para kazanıyor. Ya da sosyal medya hesabında story atarak. Şuanki nesil için ailevi olarak herhangi bir engel yok. Yani şuanki nesil teknoloji kullanarak her türlü para kazanabilir. Ben 20 yaşında olsam 2-3 sene emek verip iyi paralar kazanabilirdim. Ama şuan bu yaştan sonra ne vaktim var, ne de yeni şeyler öğrenecek enerjim var. Eskiden pc başında oyun oynayana ailesi kızıyordu. Veya sosyal medya bişeyler paylaşana toplumda boş insan gözüyle bakılıyordu. Şuanki kuşakta ise durum değişti. Sosyal medyada içerik üreten toplumda saygın kişiler oldu. Görüntü kalitesi iyi olan her içeriğin sosyal medya da takipçisi mutlaka var. Özellikle kadınlar/kızlar biraz makyaj yapıp ekran karşısına geçip video çekse. İçerik ne olursa olsun. Abone kasabiliyorlar. İsterse cafeye gidip kahve içsin, isterse martılara simit atsın, Parkta otursun farketmiyor.
O devirde uçak fabrikamız bile olduğunu biliyor ama işte Atatürk düşmanlığını bırakmıyorlar.