• 15-08-2025, 23:47:03
    #37
    Platin üye
    Direkt yurt dışına gitmeye calis yapamıyorsan yurt dışından kazanmayaa odaklan.
  • 16-08-2025, 07:21:24
    #38
    kopya verilmiş
    burada

  • 16-08-2025, 08:31:08
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlanların çoğuna baktım, yıkık, dökük, külüstür evler. Kira getirisi demeden önce de tipik bir ev sahibi zihniyetinde olduğunuzu tahmin edebilirdik, artık sadece tahmin değil.
    Yahu sabahtan beri herkes cephe almış gibi cevap veriyor. Kardeşim ben böyle bir ev alıp kenara atacağım. Size ne ya
    0 evde oturmak için 3-4 milyon para vermek lazım yok napayım.
  • 16-08-2025, 10:09:04
    #40
    Biz gençler bitmişiz bu güzel ülkede solan çiçekleriz...
  • 16-08-2025, 10:48:19
    #41
    R10.NET'in Bence En İyisi
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden buradaki herkes saldırıyor ve çok agresif.
    Oturmak için değil kira getirisi için alıyorum.
    https://www.sahibinden.com/satilik-d...ice_max=900000
    buyrun kayseride 900 bin tl lik evler.
    Burada gördüğünüz mahalleler örnek fevziçakmak merkeze 5 km uzaklıkta, hürriyet 7.5 km uzaklıkta, hacılar 10 km uzaklıkta.
    Her yeri istanbul sanıyorsunuz sanırım.
    Kira getirisi mevduattan alacağınız paradan az olur, kiracıyla yaşayacağınız sorunlar ayrı dert. Her sene devletin zam oranını düşürüp zarar ettirmesi ayrı dert. Mevduata atıp keyfine bakmak en iyisi.
  • 16-08-2025, 11:41:34
    #42
    Üyeliği durduruldu
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira getirisi mevduattan alacağınız paradan az olur, kiracıyla yaşayacağınız sorunlar ayrı dert. Her sene devletin zam oranını düşürüp zarar ettirmesi ayrı dert. Mevduata atıp keyfine bakmak en iyisi.
    Faiz haramdır hocam. Teşekkür ederim.
  • 16-08-2025, 12:01:42
    #43
    Üyeliği durduruldu
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sabahtan beri herkes cephe almış gibi cevap veriyor. Kardeşim ben böyle bir ev alıp kenara atacağım. Size ne ya
    0 evde oturmak için 3-4 milyon para vermek lazım yok napayım.
    Problem olmaması, 3-4 milyon liralık evler orta düzeyde standart evler Ve bunları elde etmek için bir ömür lazım, diyoruz ki biz niye ömrümüzü veriyoruz? Siz ise çalışan alıyor diyorsunuz. 50 yıl çalıştıktan sonra bastonumla yaşadığım evi neyleyim?
  • 16-08-2025, 12:06:58
    #44
    Yine malum Osmanlı padişahı fotoğraflı kullanıcılar üşüştü dimi buraya.
    Yazık ya vallaha, bu tür hareketlerle insanların atalarından utandırıyorsunuz.
  • 16-08-2025, 12:07:24
    #45
    Üyeliği durduruldu
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine malum Osmanlı padişahı fotoğraflı kullanıcılar üşüştü dimi buraya.
    Yazık ya vallaha, bu tür hareketlerle insanların atalarından utandırıyorsunuz.
    Sorma hocam sorma