Biz gençler ne olacağız?
64
●3.068
- 16-08-2025, 08:31:08Üyeliği durdurulduYahu sabahtan beri herkes cephe almış gibi cevap veriyor. Kardeşim ben böyle bir ev alıp kenara atacağım. Size ne yaismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 evde oturmak için 3-4 milyon para vermek lazım yok napayım. - 16-08-2025, 10:48:19Kira getirisi mevduattan alacağınız paradan az olur, kiracıyla yaşayacağınız sorunlar ayrı dert. Her sene devletin zam oranını düşürüp zarar ettirmesi ayrı dert. Mevduata atıp keyfine bakmak en iyisi.angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2025, 11:41:34Üyeliği durdurulduFaiz haramdır hocam. Teşekkür ederim.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2025, 12:01:42Üyeliği durdurulduProblem olmaması, 3-4 milyon liralık evler orta düzeyde standart evlerangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve bunları elde etmek için bir ömür lazım, diyoruz ki biz niye ömrümüzü veriyoruz? Siz ise çalışan alıyor diyorsunuz. 50 yıl çalıştıktan sonra bastonumla yaşadığım evi neyleyim?
- 16-08-2025, 12:06:58Yine malum Osmanlı padişahı fotoğraflı kullanıcılar üşüştü dimi buraya.
Yazık ya vallaha, bu tür hareketlerle insanların atalarından utandırıyorsunuz. - 16-08-2025, 12:07:24Üyeliği durdurulduSorma hocam sormablack6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve bunları elde etmek için bir ömür lazım, diyoruz ki biz niye ömrümüzü veriyoruz? Siz ise çalışan alıyor diyorsunuz. 50 yıl çalıştıktan sonra bastonumla yaşadığım evi neyleyim?