angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden buradaki herkes saldırıyor ve çok agresif.
Oturmak için değil kira getirisi için alıyorum.
https://www.sahibinden.com/satilik-d...ice_max=900000
buyrun kayseride 900 bin tl lik evler.
Burada gördüğünüz mahalleler örnek fevziçakmak merkeze 5 km uzaklıkta, hürriyet 7.5 km uzaklıkta, hacılar 10 km uzaklıkta.
Her yeri istanbul sanıyorsunuz sanırım.
Kira getirisi mevduattan alacağınız paradan az olur, kiracıyla yaşayacağınız sorunlar ayrı dert. Her sene devletin zam oranını düşürüp zarar ettirmesi ayrı dert. Mevduata atıp keyfine bakmak en iyisi.